Beantwoord

Datum 5 Juni 2021, sinds 13:20 geen internet meer


Reputatie 2

Sinds vandaag 5 juni, 13:20 is ons Internet via Glasvezel buiten werking. Het is nu 19:20, dat lijkt mij een vrij lange tijd. Wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 June 2021, 17:08

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Beste mede gedupeerde,

Ik dacht dat ik er weer alleen voor stond maar blijkbaar is dat niet zo. Laten we hopen dat T-Mobile dit nu eens snel op gaat lossen en me niet weer 6 dagen laat wachten op een werkende verbinding. 

Groet.

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?

Hier ook Leidsche Rijn, ook toevallig het 1GB netwerk?

Het is tot nog toe behoorlijk hopeloos. Volstrekt gebrek aan informatie ook. Twee keer contact gehad, twee keer hetzelfde verhaal "storing in Utrecht, geen idee wanneer het opgelost is".

Leidsche Rijn ook al sinds begin van de middag geen internet meer via glasvezel. Nu, 21:45u nog steeds niks. Laatste bericht van TM is van 1730u: 'onderzoek nog aan de gang voor regio Utrecht'. @TM, wanneer volgt een update?

Hier ook Leidsche Rijn, ook toevallig het 1GB netwerk?

Yep

Lijkt er op dat het alleen het gigabit netwerk te zijn. Net even wat bekenden gecontact die ook bij TM zitten alleen dan de 100/100 lijn gebruiken. Hebben allemaal nergens last van.

Lijkt er op dat het alleen het gigabit netwerk te zijn. Net even wat bekenden gecontact die ook bij TM zitten alleen dan de 100/100 lijn gebruiken. Hebben allemaal nergens last van.

Dank voor de info

Reputatie 1

Zit hier ook in Utrecht Leidsche Rijn, maar op een 100/100 verbinding, ook sinds begin van de middag geen internet (rood 3e lampje op de Zyxel T50 modem). Klantenservice verwijst naar een afspraak maken met Guidion en dat kan pas vanaf maandag. Binnen 1,5 maand alweer de 3e keer dat er geen internet is met T-Mobile.

 

@T-Mobile: graag een update over de internetproblemen in Leidsche Rijn Utrecht. 

Reputatie 2

Vanmorgen rond 3:43 werkte alles weer bij mij.

Reputatie 1

yep, eindelijk weer online

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @kwoding en all, afgelopen zaterdag hebben we problemen gehad op ons glasvezelnetwerk in Utrecht. Hierdoor was de verbinding tijdelijk niet beschikbaar, sorry voor het ongemak.

Een aanpassing in het netwerk (onderhoud) heeft in de nacht van zaterdag op zondag voor herstel gezorgd. Ervaar je toch nog problemen met de verbinding? Probeer dan het modem en de Media Converter te herstarten (de link is klikbaar), dan zal je weer helemaal online komen.

Dit topic zal ik nu sluiten.