Beantwoord

denk dat er iets is met mij internet

  • 15 March 2024
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi odido

Denk dat er wat mis is met mij internet 

Heb ik het idee en wilde kijken of dit wel goed funcioneerd vaak heb ik bij een spel dat er iets is met connectie met het internet dat ik niet door kan starten 

 

icon

Beste antwoord door henkdeleeuw 16 March 2024, 12:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @simon433 

Is de gaming console bekabeld aangesloten op de router? Komt er verder een foutmelding ín beeld of verliest de console de internetverbinding?

Werkt het internet op andere apparaten wel goed?

Hoi odido 

 

Ik ben met bekabeling gekoppelt met de pc 

Vaak heb ik dat het internet niet goed funcioneert heb de modem al gereset maar wil toch dat iemand in de modem even kijkt of ze wat zien wat niet goed is als ik een spel wil spelen krijg ik vaak een melding. Wil zeker van zijn dat er niks geks aan de hand is dat ik weet dat ik de internet uit kan sluiten 

Van problemen

 

 

 

 

 

Reputatie 4
Badge

@simon433 @Waqqas met de huidige b8 firmware van de Zyxel: als er problemen met spellen zijn of met apparatuur die niet wil verbinden: klantnummer invullen in je profiel hier en @Tommie van Odido @Teresa van Odido @Sven-Odido of een andere moderator even vragen om een update van je firmware.
Dat scheelt een hele hoop tijd.

Voorheen waren tests om andere oorzaken vooraf uit te sluiten uitermate nuttig, de huidige firmware b8 geeft zoveel problemen dat het tijdverspilling is die andere opties eerst een voor een af te vinken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @simon433, goed dat je hier een topic voor opricht en fijn dat je deze informatie kon aanleveren! Zoals henkdeleeuw terecht aangeeft is er iets mis in de huidige firmware van je modem. Daarom heb ik je aangemeld voor een update en wij zullen er binnen enkele werkdagen voor zorgen dat je modem de juiste update ontvangt. Hiervoor starten we het modem kort opnieuw op.

Je zal snel weer volledig kunnen genieten van je console, hier ga ik voor je achteraan! 😄

Hi odido 

Dat zal erg fijn zijn volledige controle 

En dat het daarna picobello werkt 

Ik doe vaak een test speedtest maar 

Meestal zut het onder de 1gb dat vind ik 

Ook wel vreemd 

Reputatie 7
Badge +15

@simon433 

Je zal ook niet 1000 Mbps met een speedtest halen maar rond de 900 Mbps zou het wel moeten zijn. 750 Mbps hoor je minimaal te halen.

Voer je de speedtest uit op een laptop of pc die rechtstreeks bekabeld aangesloten is op de router met de Ookla speedtest app?

Reageer