Beantwoord

diverse Wifi adressen Zyxel modem

  • 5 October 2020
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

👋Best Mede Communitiers, Hoi ik ben nog niet zolang klant en zit met een lastig Zyxel modem probleem. De Klantenservice vertelde na daarover twee maal contact gezocht te hebben, mij geen zorgen te maken. Maar wellicht is er iemand met het zelfde probleem of die raad weet met onderstaand probleem. 
Als ik de Zyxel modem opstart verschijnen er nl meerdere WIFi adressen of mogelijkheden die afkomstig zijn van mijn modem. Deze verdwijnen echter weer na bij het uitgaan van het rode modem bolletje. Hoe kan ik deze verwijderen want drie van deze adressen zijn niet beveiligd met WPA of iets dergelijks en wil natuurlijk ook niet dat Jan-en-Alleman daarmee gaat zitten internetten. 
Bij voorbaat dank 🙏 

icon

Beste antwoord door TechRacing93 6 October 2020, 15:59

Bekijk origineel

5 reacties

👋Best Mede Communitiers, Hoi ik ben nog niet zolang klant en zit met een lastig Zyxel modem probleem. De Klantenservice vertelde na daarover twee maal contact gezocht te hebben, mij geen zorgen te maken. Maar wellicht is er iemand met het zelfde probleem of die raad weet met onderstaand probleem. 
Als ik de Zyxel modem opstart verschijnen er nl meerdere WIFi adressen of mogelijkheden die afkomstig zijn van mijn modem. Deze verdwijnen echter weer na bij het uitgaan van het rode modem bolletje. Hoe kan ik deze verwijderen want drie van deze adressen zijn niet beveiligd met WPA of iets dergelijks en wil natuurlijk ook niet dat Jan-en-Alleman daarmee gaat zitten internetten. 
Bij voorbaat dank 🙏 


 

 

Long you live and high you fly 
And smiles you'll give and tears you'll cry 
And all you touch and all you see 
Is all your life will ever be 

Reputatie 6
Badge +3

Welke SSID’s zijn dit als ik vragen mag en waaraan herken je dat ze van het Zyxel modem komen.

Hoi TechRaching93, 

Dank voor je reactie, van TM heb ik echter begrepen dat het om div. gastaccounts ging maar daarnaast zie ik ook de (merk)naam van mijn modem en TM WIFI-adres. ‘Het kon geen kwaad’ zei TM maar ik zou deze het liefst verwijderd hebben, zo ongemakkelijk zoveel zaken die gekoppeld zijn aan deze moeder, maar hoe? 🤷‍♀️
 

Sorry, de spellingscontrole leidt een geheel eigen leven, maar moeder moet vanzelfsprekend modem zijn. 

Reputatie 6
Badge +3

Je zou met InSSIDer kunnen kijken tijdens het opstarten van de Zyxel of het echt van het modem komt aan de hand van het Mac adres.

Reageer