drama internet

  • 27 December 2022
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Goedemiddag,

 

Wat een ellende hebben we momenteel bij T-mobile… 

 

Sinds 7 december (week van de onderhoud) halen we een beroerde snelheid.

Verschillende keren contact gehad met de klantenservice maar zitten ondertussen zonder internet.

Ondertussen is bij ons dan wel al het volgende gebeurt:

  • Guidion Monteur op 14 december (niet op komen dagen)
  • Guidion Monteur toch een weg gevonden op 19 december.
    • Alles vervangen bij ons thuis (De zyxel en de converter) helaas zonder resultaat.
  • Na bellen is er een afspraak gemaakt met KPN om de glaskabel te controleren die kwamen vrij snel (de 22e) Hun hebben alles doorgemeten maar aan de bekabeling lag het niet.
  • Nu moet weer Guidion langskomen om weet ik veel wat ze nog willen proberen. (eerst volgende afspraak was pas mogelijk om 10 januari. 

Tussentijd regelmatig contact gehad met T-mobile dat je op een lijst wordt gezet (zodat je eerder aan de beurt komt als er iemand uitvalt) Vervolgens Guidion gesproken dat ze die data die t-mobile belooft never haalt.

Vandaag weer gebeld… (vind nog eens 2 weken wachten beetje absurd) en enige dat ze kunnen zeggen is ja je moet eerst afspraak bevestigen voordat je op die noodlijst komt… 

 

Iemand een idee? of tips? 

We hebben al een voucher gekregen voor onbeperkt data, maar dit is haast niet te doen.
Vooral als je op meerdere apparaten een film wilt kijken. 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @yteuwsen, bedankt voor je uitgebreide verhaal en het spijt mij heel erg dat het nog voortduurt, daar baal ik van!

Het lastige is dat we de gebruikelijke stappen bij dit type probleem al hebben uitgeput en daardoor is het lastig om te zeggen wat de exacte oplossende stap is. Wij sturen de Guidion monteur op pad met de opdracht om de glasvezelbekabeling bij te vervangen en zo hopen we progressie voor je te boeken. Het stoot mij ook tegen het zere been dat je nog steeds op ze moet wachten en naast de spoedopdracht ga ook ik het voor je in de gaten houden.

Mocht je nog een tweede Mobiel hebben met een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, laat het gerust weten en ik zorg dat hier ook extra data op komt. Hopelijk kan je daarmee nog deels uit de brand helpen. Ondertussen blijven we Guidion op de hielen zitten, hier moet snel progressie in komen!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @yteuwsen, bedankt voor je uitgebreide verhaal en het spijt mij heel erg dat het nog voortduurt, daar baal ik van!

Het lastige is dat we de gebruikelijke stappen bij dit type probleem al hebben uitgeput en daardoor is het lastig om te zeggen wat de exacte oplossende stap is. Wij sturen de Guidion monteur op pad met de opdracht om de glasvezelbekabeling bij te vervangen en zo hopen we progressie voor je te boeken. Het stoot mij ook tegen het zere been dat je nog steeds op ze moet wachten en naast de spoedopdracht ga ook ik het voor je in de gaten houden.

Mocht je nog een tweede Mobiel hebben met een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, laat het gerust weten en ik zorg dat hier ook extra data op komt. Hopelijk kan je daarmee nog deels uit de brand helpen. Ondertussen blijven we Guidion op de hielen zitten, hier moet snel progressie in komen!

Nou een kaartje met 5G zou al stuk fijner zijn. 

Zelf nog een keer gekeken in afspraak van guidion. Nu was er ineens morgen plek ipv de 10e

Te vroeg gejuicht op een monteur.

Zojuist een berichtje gehad... Uw monteur is onverwachts uitgevallen. We nemen spoedig contact met uw op.

 

Ben benieuwd wat spoedig is... Als ik in de mail kijk van afspraak plannen is eerste mogelijkheid 16 januari.... We wachten weer af..

 

Overstappen gaat nog sneller...

Reputatie 7
Badge +5

Sorry voor dit ongemak @yteuwsen! Ik hoop oprecht dat Guidion de volgende afspraak waarmaakt, ik ga er zeker vanuit. Ik zal jouw ervaring wel intern delen. Laat mij nog weten of je geholpen bent met extra data op je mobiele abonnement van T-Mobile, Tele2 of Ben. Via een hotspot kan je dan ook op andere apparaten gebruik maken van onbeperkt internet!

Vandaag monteur weer geweest en het lag toch aan de glasconverter.
Samen met de monteur de oude bekeken en waarschijnlijk vorige monteur gewoon een oude opgehangen.. Zat vol met krassen en dergelijke. 

Reputatie 7
Badge +4

Super om te horen dat je weer online bent @yteuwsen, het einddoel is bereikt! Sorry dat het aan de Media Converter bleek te liggen, dit had zeker zorgvuldiger gecheckt kunnen worden door de monteur. Ik ga dit als lering meenemen en voor nu wil ik je vooral heel veel plezier met het Internet en een mooie jaarwisseling wensen!

Reageer