Beantwoord

Draytek krijgt geen IP

  • 17 March 2022
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik heb een Draytek 2132FVn welke ik wil heb aangesloten, maar geen IP krijgt. Het Fiber lampje brand groen, maar als ik inlog op de router heeft hij dus geen WAN IP. Ik heb hem al gereset en meerdere uren gewacht, maar nog steeds niks. Zou een moderator mij een privebericht willen sturen zodat we dit verder uit kunnen zoeken aan de hand van mijn gegevens? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Lisa 17 March 2022, 08:53

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @alex.87 welkom bij de community.

Je ziet in andere topics dat deze modems door nieuwe Zyxell worden vervangen.

Reputatie 1

Beste Eric, het gaat hier om een 2132FVn die is uitgegeven in de Vodafone tijd. Vandaar nogmaals mijn verzoek of een moderator contact met mij zou willen opnemen via pm.

Reputatie 7

Hi @alex.87, top dat je hiervoor aan de bel trekt! Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik graag voor je aan de slag. Ik zet met liefde een wisseling van het modem in werking, zoals @eric ook al aan je laat weten. Het Draytek modem wil ik swappen naar een Zyxel, zodat jij zo snel mogelijk van deze problemen af bent! 😊

Reputatie 1

Hallo Lisa, ik heb je een privébericht gestuurd.

Reputatie 7

Hi @alex.87, super dat je zo snel een privébericht kon sturen! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik wilde een MAC-release voor je proberen om dit als enige optie te fixen. Dit kan alleen niet op het netwerk (ODF) waar jij je op bevindt, sorry. Kan je aangeven waarom je de Draytek graag wilt behouden? De Draytek is erg verouderd en het Zyxel modem zou veel van deze problemen wegnemen. Ik hoor het graag van je, want ik wil met alle liefde hierover meedenken!