Beantwoord

E-mail adres wijzigen T-Mobile Thuis

  • 9 November 2020
  • 15 reacties
  • 820 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Ik heb mijn my T-Mobile Thuis aangemaakt met mijn oude mail adres. Ik kan dat niet wijzigen naar mijn nieuwe mailadres van T-Mobile. Ik krijg de melding vul een goed emailadres in. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 November 2020, 08:38

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ejteip 

Het e-mailadres wijzigen in je T-Mobile thuis account onder mijn gegevens > contactgegevens zou geen probleem moeten zijn. Probeer het eens met een andere browser of andere apparaat en het e-mailadres is correct?

Wijzigen van je e-mailadres betekent ook dat de inlognaam wijzigt naar het nieuwe e-mailadres.

Je privé e-mailadres kan je denk ik niet wijzigen naar je @t-mobilethuis.nl email omdat die er boven apart vermeldt staat . Je kan met je privé email inloggen en ook met je T-Mobile email.

Reputatie 1

Lukt niet. Ik krijg steeds de melding vul een geldig email adres in. Dat mailadres is correct. Want ik gebruik dat sinds een week als mailadres. Het mail adres van mijn oude provider stopt op een gegeven moment en dan moet ik toch mijn T-Mobile mailadres invullen. 

Reputatie 1

De mailadressen van Ziggo moeten gewijzigd worden in @t-mobilethuis.nl

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 

Reputatie 7
Badge +15

@ejteip

Dit is een openbare community dus voor iedereen toegankelijk. Wil je de afbeelding verwijderen of aanpassen?

Je tel nummer en email zijn zichtbaar voor anderen.

Edit een moderator was sneller met het aanpassen 😅

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ejteip, begrijp ik goed dat je het hoofd mailadres wilt wijzigen van een @ziggo adres naar ons @t-mobilethuis adres? Zo ja, dit kun je niet zomaar zelf doen, maar kan ik voor je in orde maken. Waarom je dit niet zelf kunt doen: het hoofd mailadres is gekoppeld aan je My T-Mobile Thuis account en wanneer deze verwijderd wordt, moet er intern een nieuw adres aan gekoppeld worden. Die mogelijkheid is niet toegestaan omdat dit zeer privacy- en fraudegevoelig is. 

Kun je mij het oude en nieuwe e-mailadres in een privébericht toesturen, alsjeblieft? Dan maak ik dit meteen in orde voor je! 

Reputatie 1

Voor de duidelijkheid. Vandaag is de monteur geweest, en zit ik nu bij T-Mobile. Een week eerder heb ik een nieuw mailadres bij T-Mobile aangemaakt. Dat werkt perfect. En dat moet zo blijven. Echter ik heb ook een account aangemaakt voor my T-Mobile Thuis. Maar dat kon niet met mijn nieuwe mailadres. Dus heb ik die van Ziggo gebruikt. Maarja dat Ziggo mailadres blijft niet. Ik moet toch de nieuwe gebruiken na verloop van tijd. 

Reputatie 7
Badge +16

@ejteip Het hoofdmailadres is gewijzigd naar het door jouw nieuw aangemaakte @t-mobilethuis adres op 29 oktober. Als het goed is, kun je binnen tien minuten inloggen met dat nieuwe e-mailadres. Laat me weten of het gelukt is, zo niet: ik help graag verder. We gaan dit sowieso oplossen, geen zorgen!

Reputatie 1

Het gaat dus om thuis.tmobile.nl

Reputatie 7
Badge +16

@ejteip Bedankt voor je bevestiging! Het Thuis e-mailadres is nu gewijzigd en omgezet naar het adres dat jij opgaf op 29 oktober (@t-mobilethuis). Het Ziggo e-mailadres heb ik uit jouw account verwijderd. 

Is het nu gelukt om in te loggen met het nieuwe e-mailadres op jouw My T-Mobile Thuis account

Reputatie 1

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 

Reputatie 1

Nee

Reputatie 1

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. Ik heb de afbeelding verwijderd, zou je deze opnieuw kunnen plaatsen, maar dan met de persoonsgegevens zwartgemaakt? 

Reputatie 1

. Moet ik soms een nieuw wachtwoord maken. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Dat is niet het e-mailadres dat je op 27 oktober hebt aangemaakt. Ik stuur je de gebruikersnaam in een privéberichtje toe, dan kun je daarmee inloggen. Tot zo! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @ejteip, fijn dat we het hebben opgelost! Je kunt nu met het e-mailadres dat je op 27 oktober aanmaakte, inloggen op jouw persoonlijke account. Dat andere @t-mobilethuis adres kun je negeren, die heb ik uitgeschakeld. Veel plezier met jouw abonnement!

Reageer