* ik benader e-mail op drie manieren: vanaf een macbook, vanaf een iPhone en via de webmail van t-mobilethuis
* soms zijn e-mails echt helemaal verdwenen en dus ook niet terug te vinden in de spamfolder of prullenbak (dit speelt zowel op clients als in de webmail); soms zijn e-mails op de clients niet te zien, maar zijn ze in de webmail greyed out wel terug te vinden in de inbox aldaar. In dat laatste geval zijn de mails als ongelezen te markeren waarna zijn ook op de clients zichtbaar worden.
* Bij het inloggen op webmail krijg ik meestal de volgende melding na invoeren van id en wachtwoord: 'er is een fout opgetreden, kan bericht niet laden'. Deze melding kan ik wegklikken waarna ik alsnog in de inbox kom.
* ik heb zowel op mijn laptop als op mijn telefoon mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Dit heeft geen verbetering opgeleverd.
* ik heb mijn wachtwoord gewijzigd, en dit heeft het probleem niet opgelost.
* er zijn geen wijzigingen geweest in mijn mail-regels.
* er staat geen forewarding aan.
* t-mobile heeft mijn spamfilter uitgezet.
ik heb hierover herhaaldelijk contact gehad met t-mobile, en hun oplossing is: neem een Hotmail- of een Gmailaccount. Dat is voor mijn geen oplossing aangezien ik bij T-mobile een dienst afneem en van mening ben dat die moet werken. Het is alsof ik met een kapotte Peugeot bij een Peugeotgarage kom en dat zij niet repareren, maar zeggen dat ik een Volvo moet nemen.
Wie kan mij adviseren over een oplossing? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Alvast bedankt voor de terugkoppeling.
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel