5 maart tmobile thuis geinstaleerd, heb nu groot spijt over mijn overstappen naar t-mobile, thuis WI FI valt uit, onmogelijk zelf Wats uppen, werken thuis lukt helemaal niet
13 maart KPN monteur geweest, conclusie van monteur: modem doet niet goed, al 4 dagen Klantenservise van T-mobile doet nieks, algemeen 11 dagen (vanaf van momemt van aansluiting) zit ik zonder internet thuis
elke dag bel ik naar t-mobile, tot nu geen oplosing, veel verloren tijd,
wil graag contract stopzetten, maar dan moet ik boeto betalen, belachelijk!
dus 2 vragen
1) bekende probleem bij t-mobile: wifi valt uit . Waarooom duurt het zo lang probleem oplossen? factuur sturen juliie wel op tijd!
2) vanaf moment van aansluiting (bijna 2 weken) heb ik geen stabiele verbinding, werken is onmogelijk! waarom moet ik boeto betalen voor stopzetten van mijn contract? als tot nu had ik geen beloofde diensten van T-mobile?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel