Beantwoord

Firmware update Zyxel T-56 mbt koppelen Harman Kardon Citation speakers

  • 28 January 2024
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik lees elders op dit forum dat problemen met het koppelen van Citation One speakers via Google Home kunnen worden opgelost met een firmware update van de Zyxel T-56. Ik zie dat ik dit in mijn router niet zelf kan regelen (geen knop voor Firmware update), maar ik weet ook niet of deze update bij mij al is uitgevoerd.

Mijn huidige firmware versie is V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108. Kan iemand mij vertellen of dit de laatste is en zo niet, wat dan wel?

En @Odido, kan ik me ergens melden om deze update zsm te laten uitvoeren?

Alvast dank!

icon

Beste antwoord door TMTV 28 January 2024, 19:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @KaaVee,

Welkom op de Community!

De update die dit probleem oplost, is versie b10. Je hebt dus nog niet de laatste versie. Die wordt momenteel nog getest, maar je kunt je melden in dit topic. Dan word je op de lijst gezet en ontvang je de update eerder. Hopelijk verdwijnen hiermee de problemen als sneeuw voor de zon.

Ik heb me meteen aangemeld, veel dank!

Toch nog een vraag: op welke termijn gaat dit geregeld worden en hoe weet ik wanneer het is uitgevoerd? Krijg ik hiervan een mail of melding?

Reputatie 7
Badge +6

Ze houden deze topics goed in de gaten, dus ik verwacht dat het niet lang zal duren. Vanwege de drukte denk ik dat ze niet iedereen persoonlijk kunnen laten weten dat de update is uitgevoerd, maar als dat gebeurt, zal de verbinding even wegvallen en gaat de router opnieuw opstarten. Daarna kun je controleren of het gelukt is door in te loggen op de router en te kijken welke firmwareversie er nu op staat.

Het is geregeld hoor, alles werkt weer naar behoren!

Reageer