Beantwoord

fix blokkade iptv t54

  • 4 April 2024
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Is het mogelijk om den fix uit te voeren op mijn t54 modem zodat iptv weer beschikbaar is? Zag door eerdere topics dat dit mogelijk was. Klantnummer: PVX45571

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 April 2024, 18:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tolga6161 

De fix voor IPTV van Odido is niet meer nodig en als het om IPTV van een andere aanbieder gaat dan kan je het beste contact opnemen met de aanbieder.

Werkt het wel als je verbinding maakt met een hotspot bijvoorbeeld?

Met hotspot werkt het wel, maar bekabeld niet…denk dan dat de fix wel nodig is. Ben ik gedwongen overgezet naar glasvezel en werkt de boel niet meer? Alles wat voorheen gewerkt heeft, werkt niet meer vanaf het moment dat de T54 is aangesloten. Vind het frappant om vervolgens te wijzen naar me eigen iptv aanbieder.

Reputatie 7
Badge +15

@Tolga6161 

De fix was vroeger al toegepast op alle modem/routers en verder was de fix alleen voor IPTV van Odido.

Omdat je IPTV wel via de hotspot werkt lijkt het een IP adres probleem en misschien kan jouw IPTV aanbieder dat oplossen door iets te resetten bijvoorbeeld.

Helaas ook geen verbinding na een reset. Ik weet niet of het een ipadres probleem is maar hoe verklaar je dan, dat precies na de overstap na t54 de boel niet meer werkt. 

Reputatie 7
Badge +14

Omdat met de nieuwe router je ook een nieuw IP adres toegewezen kreeg. Dat (blok) staat dan waarschijnlijk op een blacklist bij de iptv aanbieder.

P.s. die tv dienst is toch wel legaal he...

Reageer