Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 16 March 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Beste Odido's, 

 

Ik krijg ook foutmelding HUENEME-NEGEV wanneer ik Call of Duty op de PS5 wil connecten via LAN

Kunnen jullie mij ook voorzien van een modemupdate of moet ik eerst een ticket aanmaken?

 

Met vriendelijke groet, 

André  

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @DreVanEs, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5, ik duik hier graag voor je in! Daarom ga ik meteen het papierwerk voor je in orde maken en binnen een aantal werkdagen zal de nieuwe firmware naar je modem gepushed worden. Om ervoor te zorgen dat de update goed doorkomt zullen wij kort het modem opnieuw opstarten voor je.

Hier ga ik voor je achteraan, je kan snel weer genieten van Call of Duty! 😃

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @DreVanEs, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5, ik duik hier graag voor je in! Daarom ga ik meteen het papierwerk voor je in orde maken en binnen een aantal werkdagen zal de nieuwe firmware naar je modem gepushed worden. Om ervoor te zorgen dat de update goed doorkomt zullen wij kort het modem opnieuw opstarten voor je.

Hier ga ik voor je achteraan, je kan snel weer genieten van Call of Duty! 😃

Hoi @DreVanEs, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5, ik duik hier graag voor je in! Daarom ga ik meteen het papierwerk voor je in orde maken en binnen een aantal werkdagen zal de nieuwe firmware naar je modem gepushed worden. Om ervoor te zorgen dat de update goed doorkomt zullen wij kort het modem opnieuw opstarten voor je.

Hier ga ik voor je achteraan, je kan snel weer genieten van Call of Duty! 😃

Top, dank voor je snelle reply en snelle actie(s)!!

grt, André

 

Reageer