Beantwoord

Foutmelding Call of Duty - Hueneme- Negev Xbox Series X

  • 27 March 2024
  • 16 reacties
  • 196 Bekeken

Beste Odido,

Ik krijg een foutmelding bij het opstarten van Call of Duty als ik online wil spelen, dit probleem ervaar ik sinds de overstap naar Odido Glasvezel.

Kunnen jullie dit probleem oplossen d.m.v. een nieuwe firmware update?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door QUINNA360 30 March 2024, 10:21

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @QUINNA360, ewlkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kun je weer zorgeloos gamen.

@Tommie van Odido kun je mijn modem ook de firmware update geven, ik heb de zelfde problemen.. dankjewel alvast! 

Goeieavond @Tommie van Odido  

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Ook even een update geven op me modem en firmware. Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RobertB228 en @Rachel27, jullie staan bij deze allebei op de lijst voor de firmware update. Deze zal vermoedelijk tegen het einde van de middag worden gepushed!

Hi @QUINNA360, ewlkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal je internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem en kun je weer zorgeloos gamen.

 

Beste Odido, dank voor jullie hulp! Zojuist COD zonder problemen kunnen opstarten. Fijn paasweekend!

Reputatie 7
Badge +4

Dat is leuk nieuws @QUINNA360, super! Jij ook bedankt en ik wens je nog heel veel gameplezier toe dit weekend! 😍

Hi @Tommie van Odido zou je voor mij die update ook kunnen klaar zetten?

Dag @Tommie van Odido zou dit ook voor mij kunnen doen zodat ik weer cod kan spelen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @debby851 & @rens.a., ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.

Hallo Tommie kun je mij ook op de lijst zetten? Ik heb ook de foutcode HUENEME-NEGEV

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Jordyplayerr  Welkom, sinds vannacht wordt de B10 firmware naar alle T-56 modems gepushed. Dit gebeurt ’s nachts en ze doen er ongeveer 30.000 per keer.
Het gaat ongeveer zes tot zeven nachten duren tot dat alle T-56 modems geüpgraded zijn.

Vanaf nu komt iedereen aan de beurt en wordt er niets meer handmatig geüpdatet 

Met vriendelijke groet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jordyplayerr, @Cris-de-beste2024 zei het hierboven al. In de tussentijd heb ik nog wel een oplossing voor je. Als je UPnP uitschakeld op het modem krijg je de melding niet meer. Na dat je modem up to date is kun je dit weer aanzetten.

 

  • Ga naar http://192.168.1.1/ 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

Pff typisch weer net 1 nachtje te laat... nou ik druk op thuisnetwerk en vervolgens zie ik niks van de letters upnp maar ik krijg een loginscherm te zien? Aub help me verder wordt hier gek van duurt al zolang dit probleem 

Reputatie 7
Badge +14

Pff typisch weer net 1 nachtje te laat... nou ik druk op thuisnetwerk en vervolgens zie ik niks van de letters upnp maar ik krijg een loginscherm te zien? Aub help me verder wordt hier gek van duurt al zolang dit probleem 

@Jordyplayerr 

Nogmaals ik zie een loginscherm ik kan daar niet komen op dat scherm wat je nu stuurt voordat ik ingelogd heb wil je me aub of de inlog sturen ervan of me toch handmatig zoals je bij iedereen hebt gedaan dat probleem oplossen? Ben hier al zo ongelooflijk lang mee bezig ben er zo klaar mee

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jordyplayerr, de inlog staat op het kaartje van je modem. Gebruikersnaam is: admin en je wachtwoort staat op het modem of op je kaartje van het modem. Daarmee kun je inloggen. 

Reageer