Geen bekabelde internet al voor 1,5 week.

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Geen internet thuis, vervolgens komt er na één week een monteur van Guideon die het probleem niet kan verhelpen(deze gaat ook zonder iets te zeggen weer weg). Zet zelf een handtekening onder een werkbon waarop staat dat hij 3 uur langer bezig is geweest dan daadwerkelijk (iets met fraude).

 

 Vervolgens wordt je weer achteraan in de rij gezet om een ticket bij de backoffice te maken. Dit kan vervolgens weer 7 kalenderdagen duren wordt er aangegeven bij de klantenservice.

Daar zit je dan bijna 2,5 week zonder internet, zonder duidelijke uitleg en zonder hulp?

Er moet toch een ingang zijn om mensen aan het werk te krijgen om dit probleem op te lossen.

Cal van Odido 9 maanden geleden

Hoi @jordi1403, heel goed dat je dit aan het licht brengt, dit wil ik snel voor je oplossen! Inmiddels heb ik ook al in je andere topic gereageerd, namelijk: Al 1,5 week geen internet. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie consistent en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic ook sluiten.

Dit komt snel goed, wij gaan hiermee voor je aan de slag!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @jordi1403, heel goed dat je dit aan het licht brengt, dit wil ik snel voor je oplossen! Inmiddels heb ik ook al in je andere topic gereageerd, namelijk: Al 1,5 week geen internet. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie consistent en overzichtelijk blijft. Daarom zal ik dit topic ook sluiten.

Dit komt snel goed, wij gaan hiermee voor je aan de slag!