Beantwoord

Geen Glasvezel signaal Gouda

  • 31 January 2022
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1

Sinds vanmorgen wederom voor de derde keer in Gouda geen Glasvezel signaal.

Medewerker gesproken, deze meld dat ik uiterlijk over 2dagen iets hoor omdat ze alles door gemeten heeft en verder niks kan doen, sorry 2 dagen en nu voor de derde keer in januari geen signaal door een storing buiten huis.

icon

Beste antwoord door Boris 1 February 2022, 12:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 1

Ja ik ook in Gouda, zie 

 

Medewerker via chat gesproken, iedereen op dezelfde pon heeft geen internet, waarschijnlijk dus nog steeds dit: 

Er werd een ticket aangemaakt, maar verder niets, ook niet na meermaals aangeven dat er thuis wordt gewerkt. Mogelijk kon er op dat moment ook verder niks, maar toch...

Reputatie 1

Vandaag gebeld met de klantenservice, de technische dienst moet ernaar kijken en men verwacht dat ze het vandaag oppakken en uiterlijk morgen.

 

We blijven hopen en dat het dan voor de lange termijn een oplossing is, jij al iets gehoord @lsvleeuwen ?

Reputatie 1

Vandaag gebeld met de klantenservice, de technische dienst moet ernaar kijken en men verwacht dat ze het vandaag oppakken en uiterlijk morgen.

 

We blijven hopen en dat het dan voor de lange termijn een oplossing is, jij al iets gehoord @lsvleeuwen ?

Nee nog niets gehoord, internet werkte vanmorgen in ieder geval nog niet.

Reputatie 7

Hi allebei,

Ik zie dat ik inmiddels een antwoord heb kunnen geven in het andere topic, waarbij de situatie wordt aangekaart: 

Om de communicatie zo centraal mogelijk te houden en jullie zo goed mogelijk van de situatie op de hoogte te houden, wil ik vragen om daar het gesprek voort te zetten, ook omdat het om dezelfde problemen gaat. Ik spreek jullie daar graag verder, en zet dit topic op slot.