Het begint me nu toch wel zwaar te irriteren. Vanaf 2 november een Internet Thuis abonnement afgesloten. Hierbij was pas de eerst mogelijk datum 17 november. Dit maar gekozen, ook al kwam dit zeer ongunstig uit. Hierna nog een aantal keer contact gehad dat het niet mogelijk is om al eerder internet door de kabel te laten stromen.
Uiteindelijk dat feit geaccepteerd en mijn geduld gehad tot vandaag, vrijdag 17 november. Tevergeefs nog steeds de hele dag geen internet gehad. Ik heb een ISRA aansluiting in de meterkast, hierop alles juist aangesloten. Daarna zelfs jullie eigen bijgeleverde aansluitbox gebruikt, ook dit had geen effect. Weer aantal keer telefonisch contact geprobeerd, na twee keer 25 min in de wachtrij te hebben gezeten ben ik daarna binnen 2 min weggewimpeld met als resultaat 'ik stuur een monteur langs, het is niet goed aangesloten.' Ik weet dat ik wel verstand heb van aansluiten, maar toch maar even een afgestudeerde ICT'er laten langskomen. Deze heeft alle gecontroleerd en kon alleen maar concluderen dat er vanuit jullie kant geen signaal wordt uitgestuurd.
Ik heb nog twee gesprekken lopen via Facebook en Twitter waar beiden na 5 uur nog niet op gereageerd wordt. Nu is dit mijn laatste hoop op een fatsoenlijke start met T-Mobile. Kunnen jullie mij internet geven?!
Alvast bedankt,
Louise
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel