Beantwoord

geen internet

  • 13 October 2022
  • 17 reacties
  • 190 Bekeken

Voor mij geen goedemorgen,

Vanmorgen een veel hogere nota van internet thuis inmiddels opgelost foutje van t mobile

Een te hoge telefoonrekening

En geen internet, heb ook geen tv

Gaat lekker zo.

Graag oplossen aub

icon

Beste antwoord door Waqqas 13 October 2022, 12:48

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Miss_pierrot 

Kun je aangeven welke lampjes je ziet branden, knipperen of uit op de mediaconverter en gaat de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je router?

Van het zwartje kastje branden er 5 lampjes, lampje links onder brand niet.

van het modem brand het wereld bolletje rood, de 3 lampjes die daarop volgen knipperen.

Klanten service kan niet resetten geven aan dat er een monteur moet komen.

Het is vanmorgen al uitgezet naar de back Office.

Back office heeft het gelezen maar DOET niks.

Krijg bericht om afspraak te maken guidion gebeld zij weten van niks

Graag monteur Spoed 

Reputatie 7
Badge +15

@Miss_pierrot 

Het FO lampje brandt niet? Heb je ook aan de andere kant van de mediaconverter gekeken waar de 6 schakelaars zitten of alleen 3 en 4 of 1 en 6 aan staan?

Haal de mediaconverter ook eens even van het stroom.

Het lampje links onder brand niet.

alles is al een aantal keren van het stroom af geweest wereldbolletje blijft rood Brande en de 3 lampjes die hierna komen blijven knipperen.

van klantenservice vernomen dat er een monteur moet komen.

Alleen gebeurd er niks.

Ik zit zonder internet , tv, beveiliging, licht alles draait hier op internet.

Graag afspraak monteur

Lampje 1 en 2 groen lampje 3 rood lampje 4 knippert, 5 groen lampje 6 uit lampje 7 knippert lampje 8 uit

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoe doe ik dit ?

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat je dit vraagt @Miss_pierrot! Sorry als het niet duidelijk genoeg was dat ik een link in de tekst heb verwerkt. Om het te verduidelijken, je kan het topic bereiken door hierop te klikken:

Succes met de tips en ik hoop dat het ook voor jou z’n vruchten afwerpt!

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoe doe ik dit ?

 

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoe doe ik dit ?

 

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoe doe ik dit ?

 

Ik heb zoals eerder aangegeven alles van het stroom af gehad, ook nu weer .

 Het werkt nog steeds niet, wat is er bij jullie gebeurd dat ik zonder internet zit ?

Reputatie 7
Badge +4

Geen zorgen @Miss_pierrot, hoewel de oorzaak nog onduidelijk is kan de monteur het zeker voor je ontrafelen! De monteur komt snel langs en de monteur zal ook reserve apparatuur en bekabeling mee hebben, dit komt zeker goed.

Guidion monteur is geweest die krijgt het probleem niet opgelost. Is doorgezet naar de back Office.

.Hoe lang moet ik nu weer wachten voordat dit opgepakt wordt .

Er moet een monteur komen van kpn netwerkbeheer.

Graag afspraak hiervoor

Hoi @Miss_pierrot,

Bedankt dat je deze informatie kon delen, hierdoor is het beeld een stuk duidelijker!

Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd en dat je binnenkort geholpen zal worden. Als ik nog een laatste tip mag geven die vaak beloond wordt: je zou nog kunnen proberen om de dipswitches van de Media Converter aan te passen.

In ieder geval heb ik er vertrouwen in dat de monteur een hoop voor je kan betekenen!

Hoe doe ik dit ?

 

Monteur is geweest kon het probleem niet oplossen, er moet een afspraak komen met kpn netwerkbeheer .

graag afspraak hiervoor

 

Geen zorgen @Miss_pierrot, hoewel de oorzaak nog onduidelijk is kan de monteur het zeker voor je ontrafelen! De monteur komt snel langs en de monteur zal ook reserve apparatuur en bekabeling mee hebben, dit komt zeker goed.

Monteur is geweest kon het probleem Niet oplossen, nu wachten op netwerkbeheer

Reputatie 7

Hi @Miss_pierrot, dankjewel voor alle updates! Ik trok hiervoor meteen aan de mouw van één van mijn collega's en die heeft doorgegeven dat de netwerkbeheerder gisteren is langsgekomen bij jou. We hebben hier nog geen terugkoppeling van ontvangen, maar ik zie wel weer dat jij online bent? Klopt dat? 😁 Dat zou echt super nieuws zijn, dus ik hoor het graag van je! 

Netwerkbeheer beheer zou gisteren tussen 12 en 17 uur komen, rond half 6 was hij er eindelijk.

De straat moest open, om de breuk in de kabel op te zoeken, gelukkig kon hij dit snel maken, rond 19 u had ik weer internet.

Dit was de tweede keer, hopelijk ook de laatste keer.

Eigelijk zou het helemaal vervangen moeten worden volgens netwerkbeheer.

Reputatie 7

Hi @Miss_pierrot, super om dit te lezen! Excuses dat de netwerkbeheerder later langskwam dan gepland, maar ik ben super blij dat ze jou weer online hebben kunnen krijgen. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Je kunt het bedrag checken in je My T-Mobile https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van! 

Hi @Miss_pierrot, super om dit te lezen! Excuses dat de netwerkbeheerder later langskwam dan gepland, maar ik ben super blij dat ze jou weer online hebben kunnen krijgen. Zojuist heb ik dan ook de vergoeding voor je in orde gemaakt. Je kunt het bedrag checken in je My T-Mobile https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Maak er een mooie dag van! 

Bedankt

Reageer