geen internet bijna 2 maanden!!

  • 10 May 2024
  • 7 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1

Bij mijn schoonmoeder internet geïnstalleerd tijd geleden. Alles werkend. Dit was op het nieuwe ODF netwerk. Tot bijna 2 maanden geleden. LOS lampje knipperen. Dus geen licht. Storingsticket aangemaakt. 
 

inmiddels bijna 2 maanden verder…..

 

Bij elk belletje wordt het weer doorgezet en aangegeven dat het prioriteit heeft. Maar helaas nog steeds niks. Niemand die eens contact met haar opneemt. Niemand die haar op de hoogte houdt. Ze is ten einde raad. Elke keer moet ze zelf bellen hoe het ermee staat. Ik ben zelf monteur en een patch zetten of een poortwissel is echt 5 min werk. 🙁

 

Het is triest heel triest.

 

Tommie van Odido 10 dagen geleden

Hi @Koen_Arnhem, wat aardig dat je contact opneemt voor je schoonmoeder!

Ik neem graag een kijkje, echter zie ik alleen jouw klantnummer in je profiel staan. Zou je die van je schoonmoeder erbij kunnen zetten? Dan zal ik kijken of ik iets kan betekenen voor jullie.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koen_Arnhem, wat aardig dat je contact opneemt voor je schoonmoeder!

Ik neem graag een kijkje, echter zie ik alleen jouw klantnummer in je profiel staan. Zou je die van je schoonmoeder erbij kunnen zetten? Dan zal ik kijken of ik iets kan betekenen voor jullie.

Reputatie 1

Hi Tommie,

 

michel heeft vanmorgen gebeld gelukkig. Haar postcode is XXXX.
 

groet

koen

 

Moderator edit: Plaats geen persoonlijke gegevens online.

Reputatie 7
Badge +9

Gelukkig! Dus het wordt nu goed opgepakt @Koen_Arnhem

Reputatie 1

Ik hoop het. Hij kon er verder ook niks over zeggen. Maar ze schijnen na 2 maanden eens een monteur te sturen. Had al vanaf dag 1 aangegeven dat er monteur van odf moet komen. Maar blijkbaar vonden ze het niet zo nodig. 🙁

Reputatie 7
Badge +9