geen internet bijna 2 maanden!!

  • 10 May 2024
  • 7 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 1

Bij mijn schoonmoeder internet geïnstalleerd tijd geleden. Alles werkend. Dit was op het nieuwe ODF netwerk. Tot bijna 2 maanden geleden. LOS lampje knipperen. Dus geen licht. Storingsticket aangemaakt. 
 

inmiddels bijna 2 maanden verder…..

 

Bij elk belletje wordt het weer doorgezet en aangegeven dat het prioriteit heeft. Maar helaas nog steeds niks. Niemand die eens contact met haar opneemt. Niemand die haar op de hoogte houdt. Ze is ten einde raad. Elke keer moet ze zelf bellen hoe het ermee staat. Ik ben zelf monteur en een patch zetten of een poortwissel is echt 5 min werk. 🙁

 

Het is triest heel triest.

 

Tommie van Odido 10 dagen geleden

Hi @Koen_Arnhem, wat aardig dat je contact opneemt voor je schoonmoeder!

Ik neem graag een kijkje, echter zie ik alleen jouw klantnummer in je profiel staan. Zou je die van je schoonmoeder erbij kunnen zetten? Dan zal ik kijken of ik iets kan betekenen voor jullie.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Koen_Arnhem, wat aardig dat je contact opneemt voor je schoonmoeder!

Ik neem graag een kijkje, echter zie ik alleen jouw klantnummer in je profiel staan. Zou je die van je schoonmoeder erbij kunnen zetten? Dan zal ik kijken of ik iets kan betekenen voor jullie.

Reputatie 1

Hi Tommie,

 

michel heeft vanmorgen gebeld gelukkig. Haar postcode is XXXX.
 

groet

koen

 

Moderator edit: Plaats geen persoonlijke gegevens online.

Reputatie 7
Badge +9

Gelukkig! Dus het wordt nu goed opgepakt @Koen_Arnhem

Reputatie 1

Ik hoop het. Hij kon er verder ook niks over zeggen. Maar ze schijnen na 2 maanden eens een monteur te sturen. Had al vanaf dag 1 aangegeven dat er monteur van odf moet komen. Maar blijkbaar vonden ze het niet zo nodig. 🙁

Reputatie 7
Badge +9

Ah okey, houd het in de gaten en als het niet goed gaat laat het gerust weten @Koen_Arnhem. Dan zal ik kijken wat ik voor jullie kan betekenen en aan het juiste paard trekken! 

Reputatie 1

Hoi Tommie,

 

reactie van netwerkbeheerder na 8 weken, dat ze toch maar eens een monteur zullen gaan sturen….

🥹

heb al vanaf dag 1 aangegeven dat er monteur heen moet. Na weer vele databundels en slechte communicatie met belofte dat er wat zou gebeuren… je raadt het al. Geen enkele actie.. 8 weken zonder internet  Naar mijn idee.. poortwissel en patch controleren en klaar. 
 

ze is heel verdrietig en ten einde raad. 
 

groet

Koen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Koen_Arnhem, ik begrijp dat dit geen fijne situatie is om in te zitten en daarvoor bied ik mijn oprechte excuses aan! 

Ik heb ook een blik geworpen op het ticket en het lijkt erop dat de onderaannemer vooral op zich laat wachten. Dit ticket wordt wel met hoogste prioriteit opgepakt en zodra er een update is zullen we contact opzoeken. Uiteraard zullen we compensatie bieden voor de periode dat er geen gebruik gemaakt is van alle diensten. Ik hoop echt dat er nu snel gehandeld wordt!

Reageer