Geen internet Dordrecht

  • 3 May 2024
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Sinds 01-05-2024 rond 12:00 uur heb ik geen internet meer. Zijn er andere mensen uit dordrecht die ook geen internet hebben sinds woensdag?

Odido heb ik woensdag, donderdang en vandaag ook gebeld, maar dat heeft geen zin. Elke keer kreeg ik te horen dat me storing zou escaleren en deze snel wordt opgepaakt, maar daar gloof ik niets meer van. Ik bel al sinds febrauri met hun in verband met een veel te trage Upload snelheid. Ik heb een abonomment van 1000 Mbps DOWN en 1000 Mbps UP, maar ongeveer begin febrauri kreeg ik maar 0,7 Mbps UP. Nou bijna iedereen van klantenservice aan de telefoon gehaad, 3 monteurs thuis gehad, alle aparatuur vervangen naar Zyxel, alle bekabeling en copmuter binnen huis uitegesloten, nieuw glasvesel aansluiting door KPN monteur gemaakt, niets heeft geholpen. Uiteindelijk zou een portmove in de wijkcentrale worden uitgevoerd of dat gebuurt is of niet weet ik niet, want ook voor dit was er geen terugkoppleing van Odido. En nu sinds woendsag helemaal geen internet meer.

Ik werk van huis en gebruikte tot vanmorgen me mobiel als hotspot, maar nu ben ik door me databundel. Daarom had ik weer met Odido gebelt en er werd tegen me verteld dat voor maandag niets meer gedaan wordt, want Odido werkt niet in het weekend. Ik gloof ook niet meer dat maandag wat aan de storing wordt gedaan.

Ik ga 14 mei overstappen naar KPN, want dit is echt geen service. Alle jaren geen problemen met de glasvesel, maar sinds de overgaang van T-mobiel naar Odido alleen ellende. Ik raad ook iedereen aan om over te stappen, want ook al bel je of email je er wordt toch niet met je storing gedaan. Je krijgt gewoon een andere klantenservice medewerken aan de lijn die je weer gaat doorzetten naar de technische dienst, maar dat beteken alleen dat niets wordt gedaan.

 

Nora van Odido 14 dagen geleden

Hi @Asteroth, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden dat dit zo gelopen is. Ik had dit liever anders gezien. Ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat we altijd ons uiterste best hebben gedaan om dit voor je op te lossen, alleen is dit tot nu toe nog niet gelukt. Het is jammer om te zien dat dit de reden is geweest om het abonnement bij ons op te zeggen, maar ik begrijp het besluit. Ik heb je in een privébericht vouchers gestuurd zodat je gebruik kan maken van onbeperkt mobiel internet. Zo zit je in ieder geval niet tot aan je overstap helemaal zonder internet. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd voor op de Community terecht kan. We staan voor je klaar! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Asteroth, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden dat dit zo gelopen is. Ik had dit liever anders gezien. Ik ben met je mee gaan kijken en ik zie dat we altijd ons uiterste best hebben gedaan om dit voor je op te lossen, alleen is dit tot nu toe nog niet gelukt. Het is jammer om te zien dat dit de reden is geweest om het abonnement bij ons op te zeggen, maar ik begrijp het besluit. Ik heb je in een privébericht vouchers gestuurd zodat je gebruik kan maken van onbeperkt mobiel internet. Zo zit je in ieder geval niet tot aan je overstap helemaal zonder internet. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd voor op de Community terecht kan. We staan voor je klaar! 

Reageer