Beantwoord

Geen internet en geen TV

  • 1 August 2023
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Wij hebben sinds gister geen internet, en dus ook geen tv meer.

 

Alle lampjes op de moden (Zyxel T-54) zijn groen.

Op de media converter knippert het PON lampje af en toe.

 

Heb alles al meerdere keren gereset.

 

Krijgen op de TVs ineens de melding dat het TV-klantnummer of de TV-pincode onjuist is.

 

Gister gebeld met de klantenservice en een voucher gekregen voor unlimited data.

Maar als degene met de unlimited data weg moet, dan heeft de ander thuis geen internet.

Is het mogelijk om nog een voucher te krijgen?

 

Met andere providers nooit zo’n probleem gehad dat ik meer dan een dag geen internet heb.

Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden!

icon

Beste antwoord door Sytske Everink 1 August 2023, 15:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sytske Everink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat onze klantenservice al actie heeft ondernomen. Guidion staat al gepland voor morgen! Hopelijk kan de montuer dit voor je oplossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Ook heb ik je nog een vouchercode toegestuurd in een privébericht! 

Hi @Sytske Everink, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat onze klantenservice al actie heeft ondernomen. Guidion staat al gepland voor morgen! Hopelijk kan de montuer dit voor je oplossen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Ook heb ik je nog een vouchercode toegestuurd in een privébericht! 

 

Er was toevallig al een monteur in de buurt die de melding binnen zag komen. Vlak voordat hij bij ons kwam werkte het ineens weer.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sytske Everink, bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben erg blij om te horen dat je weer up and running bent! 

Goedenavond,

 

Bij mij precies hetzelfde modem alles groen behalve rode wereldbol en PON op mediaconverter is ook rood.

Stroom losgehaald voor 10 min maar mocht niet baten. Gebeld maar helaas moeten we wat langer wachten. 

Is er iets wat ik zelf kan proberen/doen?

 

Alvast bedankt!

 

Lorenzo

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Lorenzomgroen, welkom op onze Community!

Ik zie dat je inmiddels al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze techneuten gaan voor je aan de slag. Kan je mij hiervan op de hoogte houden? Dan weet ik zeker dat alles goed zal verlopen! 

Reageer