Beantwoord

Geen internet en moet 3 dagen wachten

  • 28 October 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds Woensdag 26-10 issues met internet thuis. Connectie komt en gaat maar het komt er op neer dat je geen internet hebt via Wifi of Kabel. Ook de TV heeft hier last van. Gisteren 27-10 tot 2 maal toe contact gehad via de chat en het enige wat ze mogen en kunnen doen is Router resetten naar factor default en een analyse starten welke 3 dagen moet lopen voordat er iets gebeurd. Ik heb aangegeven dat dit volledig onacceptabel is en geen normale dienstverlening is.

Ben ik de enige en is dit nu opeens standard beleid van Tmobile om klanten 3 dagen te laten wachten wat ook na een aantal uur door de technische afdeling onderzocht kan worden. 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 30 October 2022, 14:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Han v W De drie dagen zijn om te kijken wat de verbinding precies doet. Vaak is het namelijk zo dat de verbinding vaak uit zichzelf hersteld wordt. Ik heb gelijk opnieuw in jouw verbinding gekeken. Zo te zien is het internet in de tussentijd weer weggevallen. Ik heb dan ook gelijk voor de zekerheid een monteur voor je aangestuurd. Je ontvangt zo een e-mail/sms om een afspraak in te plannen met de monteur. 

 

Hi Demi,

Ik had vrijdag ochtend ook al gebeld naar de klantenservice en toen zou deze medewerker gelijk een monteur aansturen. Verwachting nog dezelfde dag, echter ik kreeg zondag 2x SMS en nu komt er pas een monteur op dinsdag langs. Eerder kon ik geen afspraak inplannen. Dus bijna een week geen internet. Nogmaals een slechte service en de manier hoe er mee om wordt gegaan.  

Reageer