Geen Internet en rood knipperende LOS-lamp

  • 29 November 2023
  • 13 reacties
  • 135 Bekeken

Ook ik heb sinds 2 dagen geen Internet meer, plotseling. Uiteraard de stappen gevolgd die ik op het forum las, helaas zonder succes.

 

In een andere topic zag ik de vragen van Odido. Onderstaand geef ik hier alvast antwoord op. 

Moet zeggen door alle verhalen te lezen heb ik wel spijt. 20 jaar Ziggo gehad en nooit een probleem mee gehad, nu 1 maand Odido/T-Mobile en het is gelijk raak...

 

Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 

Brandt het Power lampje op de ONT? Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit) Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
  1. nee, wan led is rood want er is geen internet verbinding, maar LAN led op ONT is wel groen (connected)
  2. power led is aan
  3. los led knippert langzaam
  4. PON is compleet uit

 

Hopelijk is het probleem op korte termijn te verhelpen.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Hans.S, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Ik ben direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zullen het voor je gaan onderzoeken. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden, alvast bedankt!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hans.S, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt en bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Ik ben direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zullen het voor je gaan onderzoeken. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden, alvast bedankt!

Top, zal ik doen!

@Tommie van Odido we zijn inmiddels weer wat dagen verder en helaas nog geen Internet of contact vanuit Odido. Zou jij aub kunnen kijken wat de status is en of mijn ticket opgepakt is?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hans.S, ik ben direct voor je gaan kijken maar het ticket moet nog opgepakt worden door onze Back Office. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen hiervoor. Zodra het opgepakt is zullen we contact met je opnemen! 

Hey @Hans.S, ik ben direct voor je gaan kijken maar het ticket moet nog opgepakt worden door onze Back Office. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen hiervoor. Zodra het opgepakt is zullen we contact met je opnemen! 

@Tommie van Odido in de mail die ik van jullie kreeg wordt over 3 werkdagen gesproken. Zou jij aub kunnen kijken wat mogelijk is, wordt zeer gewaardeerd.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hans.S, we hebben Guidion voor je aangestuurd! 

@Tommie van Odido Dank, helaas kon de Guidion monteur het probleem niet verhelpen, blijkbaar is er ergens mogelijk een kabelbreuk, oftewel dit kan nog lang duren…

Mijn 7 dagen onbeperkt data-bundel is zojuist afgelopen, zou jij aub z.s.m. een nieuwe code kunnen toesturen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je meteen nieuwe codes opgestuurd @Hans.S

Beste Tommie,
 

Helaas zijn wij inmiddels ruim een maand verder sinds ik de storing had gemeld. In de tussentijd is Guidion ook langs geweest en heeft het probleem niet kunnen verhelpen. 

Ik zou graag mijn contract, kosteloos, per direct willen opzeggen - rekening houdend met de datum vanaf wanneer ik geen Internet meer had: 27-11-2023. Kan jij dit a.u.b. aan mij bevestigen?

Wellicht dat in de toekomst Glasvezel via Odido stabieler wordt, dan keer ik tegen die tijd graag terug.

Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hans.S, ik vind het jammer om te horen dat we het niet binnen 30 dagen voor je hebben kunnen oplossen. Echter begrijp ik je sentiment hierin volledig. Ik kan het contract per 05-01 voor je opzeggen. Zal ik dit in gang zetten voor je? 

Hoi @Tommie van Odido, dank voor jullie begrip en graag per 05-01 opzeggen.
Wil jij aub ook de in rekening gebrachte kosten sinds 27-11-2023 aan mij crediteren?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hans.S, bedankt voor de bevestiging.

Ik heb 29-11 tot en met 04-01 voor je vergoed en je contract per 05-01 opgezegd. Je ontvangt hier zo dadelijk nog een bevestiging van. Ik wil je nog wel veel succes wensen bij je nieuwe provider! 

Hi @Tommie van Odido, dank voor de fijne afwikkeling ik zag zojuist de mails binnenkomen.

Reageer