Geen internet en tv

  • 1 September 2023
  • 9 reacties
  • 134 Bekeken

Goede avond

Zowel mijn Internet als mijn TV zijn uitgevallen.

Alle kabels al eruit en weer erin gehad. Stekkers eruit maar het werkt niet.

er zit een klein kastje aan de glasvezel aansluiting en daar knippert het eerste lampje van.

bij de modem zijn het 2de lampje en het 3de (internet) uit. Het 4de LAN lampje knippert snel 

 

iemand enige idee wat ik moet doen?

bedankt alvast 

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Moontje17, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je al met onze klantenservice gesproken hebt. Ook zie ik terug dat het opgelost moet zijn en je weer online bent. Op mijn lijnmeting moet je inderdaad weer online zijn. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

Bekijk origineel

9 reacties

Welke regio? Want hier in den bosch en omstreken lijkt het een storing te betreffen.

Hier in Heerhugowaard hetzelfde probleem, geen internet, telefoon en televisie, wereldbol modem is ROOD!

Hier in omgeving Enschede ook storing, 3de lampje (internet) is rood. 

Welke regio? Want hier in den bosch en omstreken lijkt het een storing te betreffen.

Ook Den Bosch. Ik kon niets vinden over een algemene storing en dacht daarom dat hij aan mij lag

Reputatie 7
Badge +14

Leonardo geeft aan dat het weer werkt, probeer anders de router eens te restarten.

Nog steeds niets 

En nog steeds niets. Ik ga maar eens bellen

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Moontje17, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je al met onze klantenservice gesproken hebt. Ook zie ik terug dat het opgelost moet zijn en je weer online bent. Op mijn lijnmeting moet je inderdaad weer online zijn. Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

Ja hoor, het werkt weer

Reageer