Geen internet en tv

  • 19 January 2024
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

Ik zit al dagen zonder tv en internet odido stuur me van het kastje naar de muur ik ben heel boos het zit buiten de storing en het duurt nog wel dagen voor ze het komen maken ik raad niemand meer aan om voor odido te kiezen 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als de storing buiten in de glasvezel zit dan zal jouw lokale netbeheerder dit moeten herstellen. Afhankelijk van het probleem, bijvoorbeeld een glasbreuk of alleen een patchkabel kan de oplostijd verschillen. Je krijgt de dagen dat de storing duurde gecrediteerd en voor het overbruggen van de storingperiode stelt Odido als extra service gratis mobiele vouchers ter beschikking voor Odido of Ben sims.

Wat schiet ik daar mee op ik kan nog geen tv kijken en mijn printer werkt daar ook niet op ze hadden het deze week gewoon moeten maken mijn dochter kan geen huiswerk maken 

Reputatie 7
Badge +14

Met een unlimited voucher kun je van een telefoon met Odido of Ben simkaart een wifi hotspot maken. Dan kun je daaraan een laptop of zelfs een smart tv koppelen!

Voor een printer thuis heb je geen internet verbinding naar de buitenwereld nodig.

Ik heb geen smart tv dus gaat dat ook niet allemaal al uitgeprobeerd jullie hadden het deze week gewoon moeten komen maken 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Vera van buitenen , ik zie dat de monteur maandag bij jou langskomt om de problemen op te lossen. Ik ga er vanuit dat je na deze afspraak weer kunt genieten van internet en tv! 😊

Mag ook wel na 7 dagen ik heb verschillende providers gebeld en het probleem voor gelegd en die zeggen dat ze het binnen 48 uur opgelost hadden hun

Reageer