geen internet en tv meer

  • 1 March 2024
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Reputatie 1

Dag allemaal, sinds gisteravond geen internet en tv meer, gistermorgen deed alles het nog prima

 

Heb gisteren meteen de klantenservice gebeld en het bleek dat er een probleem is in de externe verbinding. Het rode lampje van LOS blijft rood knipperen. Kpn is hier verantwoordelijk voor en er is een melding gemaakt, ik zou binnen 1 werkdag reactie krijgen. Nou, was not amused dat ik net te horen kreeg dat de backoffice hier standaard 4 werkdagen over doet, terwijl in m'n mail 1 werkdag staat. 

 

Ik weet dat de melding uitstaat maar ondertussen zit ik zonder tv en internet. Kan iemand de status van de melding achterhalen? 

 

 

 

Baal hier ontzettend van kan ik zeggen

 

 

 

Gr Renald 

Nora van Odido 1 maand geleden

Hi @Renald77, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online wil zijn! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega's van de backoffice dit nog op gaan pakken voor je. Dit zullen zij zo snel mogelijk voor je doen. Heb je een simkaart van Odido of BEN? Dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet, zodat je op die manier nog online kan blijven tot dit opgelost is! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Renald77, ik kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk weer online wil zijn! Ik heb het gelijk voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega's van de backoffice dit nog op gaan pakken voor je. Dit zullen zij zo snel mogelijk voor je doen. Heb je een simkaart van Odido of BEN? Dan kan ik je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet, zodat je op die manier nog online kan blijven tot dit opgelost is! 

Reageer