Beantwoord

Geen internet en tv week 2 door bureaucratie?

  • 9 September 2022
  • 8 reacties
  • 129 Bekeken

Het onderwerp zegt het al. Vandaag start de 2e week zonder internet en tv. Storingsmonteur op dinsdag langsgekomen en geconstateerd dat het probleem elders ligt, maar dat Volker Wessel Télécom dit moet oppakken. Dit zou snel gebeuren (Vandaag of morgen). Ik ging er dus vanuit dat ik uiterlijk donderdag mijn diensten weer zou kunnen gebruiken. Helaas weer een teleurstelling.

Vanmorgen zag ik 2 personen de PoP locatie betreden en ik vroeg hen of zij mijn storing op kwamen lossen maar dat bleek niet het geval. Zij waren alleen daar voor nieuwe aansluitingen. Thuis aangekomen T-mobile gebeld of zij deze personen aan konden sturen om de storing op te lossen, maar ook dit is niet mogelijk.  De personen in de PoP doen ook niks zonder ticket want geen ticket is geen geld en dus geen oplossing voor een betalende klant. Door dit soort bureaucratie sta je als klant dus gewoon in de kou. Dit moet volgens mij toch beter kunnen 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 9 September 2022, 15:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Henri001,

Goed dat je aan de bel trekt, ik ben verrast dat er nog geen hulp ter plaatse is geweest en daar moet zeker verandering in komen! 

Eerder vandaag is al navraag opgestart door onze technische dienst en ik ga proberen nog extra druk op de ketel te krijgen. Weet dat wij hier voor je achterna gaan en ik hoop dat wij je snel in de lucht kunnen krijgen, daar gaan wij in ieder geval alles aan doen! 💪

Hallo Cal,

Ik heb hier nog niet erg veel vertrouwen in. Ik heb zelf gebeld met VWTelecom om een indicatie te krijgen over doorlooptijden die gehanteerd worden  maar kreeg daar als antwoord dat er helemaal geen ticket was aangemaakt voor mijn adres. Vind ik wel vreemd omdat de monteur van Guidion dit telefonisch heeft doorgegeven aan T-mobile op het moment dat hij klaar was met zijn onderzoek afgelopen dinsdag. 

Reputatie 6

Hoi @Henri001, ik snap dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent, maar ik kan je garanderen dan onze technische dienst hier bovenop zit! Ook wij willen niets liever dan jou zo snel mogelijk online zien.

Hallo lezers en @Ginny ,

Ik ben nu 2 maanden gebruiker van T-mobile diensten. Nu heb ik al meet dan een week geen diensten en ben aan het zoeken naar een manier om mijn smart apparaten te bedienen. 

Nu kwam ik een artikel tegen waarin staat dat T-mobile in april is gestart met uitleveren van Zyxel T-54 modems waarin de mogelijkheid bestaat een 4g simkaart toe te voegen. Waarom heb ik deze als nieuwe klant niet ontvangen, dan had ik nu misschien wel een werkende dienst?

Kan ik alsnog dit nieuwe modem ontvangen, en indien dit niet kan, waarom niet?

Reputatie 7
Badge +14

De z54 zijn alleen voor geheel nieuwe aansluitingen.  Maar ook de nieuwe modems zijn voorzien van een eigen firmware waardoor mobiele aansluiting of de glasvezel direct in het modem NIET functioneel zijn zodra t-mobile ze levert.

Je mag altijd een eigen router aanschaffen/ aansluiten en daar een dongel, of zelfs een 2e ISP op actief maken. 

@eric bedankt voor je reactie maar ik heb een geheel nieuwe aansluiting. De 2e maand is net ingegaan dus hoeveel nieuwer zou het moeten zijn? Zou er overigens niet over klagen, maar al 10 dagen zonder diensten alleen een upgrade naar onbeperkt internet op mijn gsm waarmee niet eens is in te loggen in de app op mijn smarttv omdat hier een vaste lijn voor nodig is. Bijna 20 jaar zonder storing bij Ziggo en nu al binnen 2 maanden problemen sinds mijn overstap.

Reputatie 7
Badge +14

Boodschap was eigenlijk dat er geen nieuwe features actief zijn gemaakt met het nieuwe model. Waarom jij de z50 heb gehad weet ik niet, maar dat maakt dus nu ook niet uit. Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost.  

Reputatie 7
Badge +16

@eric bedankt voor je reactie maar ik heb een geheel nieuwe aansluiting. De 2e maand is net ingegaan dus hoeveel nieuwer zou het moeten zijn? Zou er overigens niet over klagen, maar al 10 dagen zonder diensten alleen een upgrade naar onbeperkt internet op mijn gsm waarmee niet eens is in te loggen in de app op mijn smarttv omdat hier een vaste lijn voor nodig is. Bijna 20 jaar zonder storing bij Ziggo en nu al binnen 2 maanden problemen sinds mijn overstap.

Ik plaats graag een kleine, maar belangrijke nuance op de opmerking aangaande de T54: deze wordt sinds 12 april alleen geleverd bij nieuwe glasvezelaansluitingen. Jij hebt jouw aanvraag gedaan in februari en de datum van aanvraag is leidend, niet de datum van activatie.

Wat betreft een update voor jouw case: we zijn in afwachting van een update vanuit de aannemer en uitvoerder. Er is met klem verzocht om hier zo snel mogelijk een reactie op te geven met oplossing. Zodra deze gegeven is, word jij op de hoogte gebracht.

 

Reageer