geen internet gebied 1814

  • 13 June 2023
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

  • Doet lekker mee
  • 1 reactie

Goeiemorgen ik heb een storing in het postcodegebied 1814 maar zie hier nergens iets van terug online. Het gaat over de internetverbinding 

Tommie van Odido 11 maanden geleden

Hi @RNV welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, er is bij ons niks bekend in het gebied. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten naar onze techneuten, zij gaan het dan voor je onderzoeken!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT? (groen, niet of oranje)
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RNV welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, er is bij ons niks bekend in het gebied. Zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het voor je doorzetten naar onze techneuten, zij gaan het dan voor je onderzoeken!

 

  1. Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
  2. Brandt het Power lampje op de ONT? (groen, niet of oranje)
  3. Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
  4. Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

 

 

Hi Tommie,

1 ja brand 

2 ja brand ook

3 deze is rood

4 niet goed te zien maar ik denk dat deze knippert 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RNV bedankt voor je snelle reactie!

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt en onze techneuten gaan voor je aan de slag. Op dit moment moet ik het ticket afwachten en kijken wat hier uitkomt. Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgezocht!

Reageer