Beantwoord

Geen internet - glasvezel breuk door graafwerk KPN in de straat

  • 25 April 2024
  • 10 reacties
  • 164 Bekeken

KPN heeft dinsdag de stoep open gebroken voor mijn huis, om hun glasvezel aan te leggen, en sindsdien heb ik geen internet meer.

Woensdag is Guidion langsgekomen, wat ik al niet begreep want zij doen niets met de bekabeling in de straat, en nu ligt het als het goed is bij Open Dutch Fiber. Het referentienummer is 70459539

Ik heb een mail gestuurd naar Open Dutch Fiber wat de status is maar niets terug gehoord. Graag zou ik weten wat de status is van deze storing en wanneer het gaat worden opgelost.

Ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk. Ik heb wel een voucher gekregen voor mobiel internet van 7 dagen maar die kan ik vaak niet gebruiken. Ik heb geen mobiel abonnement van Odido, alleen mijn dochter, dus alleen als zij thuis is kan ik daar iets mee.

icon

Beste antwoord door pwallenburg 26 April 2024, 12:19

Bekijk origineel

10 reacties

We zijn inmiddels een stapje verder, Open Dutch Fiber heeft het doorgestuurd naar hun aannemer. Binnen 5 werkdagen word ik gebeld

Reputatie 5
Badge +4

Hi @pwallenburg, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Super om te zien dat Open Dutch Fiber inmiddels contact met je heeft opgenomen en dat hun aannemer binnenkort langs komt. Nu is het inderdaad niet heel handig om alleen van jouw dochter afhankelijk te zijn om gebruik te kunnen maken van het internet. Je kan daarom in dit geval een prepaid simkaart halen in een van onze winkels, deze kost €10. Als je mij een foto van de bon wil sturen, zorg ik ervoor dat deze kosten weer vergoed zullen worden op de factuur. Ook kan ik je dan gelijk een nieuwe vouchercode sturen, zodat jij altijd een simkaart bij de hand hebt met onbeperkt data!

Oh dat is misschien wel een idee. Er kan een simkaartje in mijn laptop. Ik laat het wel weten.

Hi @Nora van Odido Ik heb een simkaartje gekocht, kan ik de foto hier gewoon op het forum zetten?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @pwallenburg, deze mag je inderdaad in het topic plaatsen, ik pak het dan gelijk voor je op! 

Zie hier het bonnetje van de simkaart.

 

 

Reputatie 5
Badge +4

Bedankt @pwallenburg! Ik heb gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt, hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. Dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Ook heb ik je een vouchercode gestuurd via een privébericht zodat je gelijk gebruik kan maken van onbeperkt internet op de simkaart! 

Zojuist is er iemand langs gekomen om te meten waar de breuk zit. 17 meter ver, dus echt bij mij voor de deur. Deze week komen ze langs voor de reparatie. Hij zei dat hij aan de overkant ook heeft moeten meten dus ik ben niet de enige.

Internet werkt weer!

Ik heb niets meer gehoord, maar toen ik alles weer aanzette had ik weer internet dus blijkbaar hebben ze het gerepareerd.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @pwallenburg, super fijn om te lezen dat je internet weer werkt, top! 😃 Ik zal meteen een restitutie aanmaken voor de abonnementskosten en je zal deze terugkrijgen op de factuur van mei.

Ik wens je nog heel veel plezier met het internet toe! 

Reageer