Beantwoord

Geen internet glasvezel Haarlem 1 feb 2024

  • 1 February 2024
  • 28 reacties
  • 786 Bekeken

Geen internet in Haarlem, rood lampje...

icon

Beste antwoord door Cristien 2 February 2024, 09:20

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

Hier hetzelfde 

Reputatie 1

Ook in Haarlem dus…

Reputatie 1

2013 heeft ook een rood lampje. Geen internet of tv. 

Reputatie 1

Dat gebeurde rond 18.00 uur

Reputatie 1

Weet iemand of er al een melding is gedaan. Zo nee, hoe doe je dat dan?

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @DopHet @JoopV @Olaf Peetoom  de storing is gemeld 


 Lees hier meer en blijf op de hoogte, 

Reputatie 1

Ja ik heb het (ook) gemeld, deze storing staat nu op de site vermeld 

Reputatie 1

Cris Tien je was me net voor 

Reputatie 7
Badge +14

Hebben jullie een Odido of Ben simkaart kan ik jullie even uit de brand helpen door een gratis voucher voor 24 uur te sturen. Dan kan je via een hotspot toch even internetten (TV kijken.

Stuur mij een DM (Klik op mijn naam) bij interesse @DopHet @JoopV @Olaf Peetoom 

Reputatie 1

Nee, Vodafone. Maar daar kom ik een heel eind mee, alleen geen video’s gaan streamen

2014 vanaf 17.00 uur niks meer is gewoon hopeloos bij mij kan zelfs niet meer inloggen via ander account bij kpn gelukkig niet opgezegd maar totaal van odido geen reactie is gewoon schofterig zo snel mogelijk maar weer kappen als dit weer aan de gang blijft heb al een keer meer als 24uur niks gehad maar als dit elke maand gebeurt dan is het gewoon mijn tijd uitdienen en wegwezen zo schofterig geen antwoord triest,

Postcode 2013. Hier vanaf 17:00 geen internet en tv meer. Vind het nu wel erg lang duren als ik eerlijk ben

Reputatie 1

@CrisTien 

Ik heb een onbeperkt internet van Odido dus dat is niet nodig. Hoe staat het met de storing? 

Reputatie 7
Badge +14

Lieve Mensen,

ik ben net als jullie klant maar kan als SU super User) zo nodig met een voucher helpen.

ik probeer jullie uit de brand te helpen maar kan niet de status van de monteurs zien.

De update over de storing kunnen jullie lezen op de link die ik eerder gaf.

Ze zijn er nog steeds mee bezig, meer kan ik niet melden.

Reputatie 1

@CrisTien Dank je wel voor je hulp. Ik wist niet dat het een klant helpt klant community was. Weet jij misschien dan wel waar je een storing moet melden. Want dat kon ik nergens op de Odido site vinden. Dat was sorry dat ik het moet zeggen bij Ziggo iets beter geregeld. Want dan had ik vanmiddag om 17.00 uur het direct kunnen melden. 
Alvast bedankt voor het meedenken. 
met vriendelijke groet, Olaf

Reputatie 1

@Olaf Peetoom  Ik heb het service nummer gebeld, omdat ik het heel irritant vond dat de website meldde dat er geen storingen waren in mijn regio. Was even doorbijten, kwartiertje in de wachtrij, maar werd wel adequaat te woord gestaan. De desk medewerker kon me melden dat de storing gesignaleerd was. Maar nog geen oplossing natuurlijk. 
Maar was inderdaad even zoeken…

Reputatie 7
Badge +14

@Olaf Peetoom  ik kom daar nog op terug want ik twijfel (omdat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt. Wat ik wel weet is dat er een webcare team is op facebook en Twitter.

Storing Odido en Alle storingen.

 

Hier ook storing. Tweede in korte tijd. Hoop op beterschap, anders gauw overstappen. Gratis data zou fijn zijn, heb een Ben abonnement.

het is en blijft een drama  als ze nu eens duidelijk waren met wat er aan de hand is maar dat verstoppertje spelen kan niet meer inloggen ineens is alles fout komt dat omdat ik niet via odido inlog heb nu zogezegd geen goed email of wachtwoord zo raar maar ja had dat ook de vorige keer zal wel tactiek zijn. dat je geen verbinding hebt kan gebeuren maar je verstoppen zo naar .

maar het blijft ook heel onduidelijk gewoon vervelend

 

Ridiculous service.

Feels like Central-Asia

Tweede keer in korte tijd. Vorige keer was dagen zonder internet. Ik hoop echt niet dat die weer gaat gebeuren. Enige tegemoetkoming zou wel wenselijk zijn. Kpn gaat hier ook in de buurt aan de gang en als dit zo door gaat maar eens met hun gaan praten want dit is echt totaal geen service! Laatste melding was van 18.30. Gewoon niks meer laten horen net als de vorige keer echt schandalig!! 2014 

Ook sinds 17 uur geen internet. Postcode gebied 2015.

Alleen om 18:30 één berichtje dat ze op zoek zijn naar de oorzaak. Het is nu 23:45 uur. Nog geen oorzaak gevonden? Al een update?

Vorige keer duurde het ook meer dan een dag. 

Ik werk vanuit huis, waarbij ik via Teams overleggen heb. Via een hotspot gaat al mijn Odido data er wel heel snel door op deze manier. Ja, ik heb heel moedig ook mobiel voor Odido gekozen. Enige compensatie morgen is welkom, mocht het dan nog niet opgelost zijn. 

Reputatie 7
Badge +14

Opgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Veldhoven, Alphen aan den Rijn en Haarlem zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de Media Converter) minimaal tien seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat: 

Reageer