Beantwoord

geen internet, glazvezelbol (pon lampje) knippert de hele tijd

  • 1 February 2022
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Ik heb  sinds gisteren  geen internet verbinding. Het PON lampje op de glasvezelbox knippert de hele tijd. en de Los lampje brand nooit. T-mobile gebeld, ze hebben een ticket gemaakt en over 5 dagen wordt opgepakt. Ik heb een zyxel T-50 modem.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 February 2022, 10:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Antoinev,

Goed dat je dit op de kaart zet, ik help je graag weer aan werkend internet!

De technische dienst is inmiddels al bezig geweest met een uitgebreide analyse, alleen klopt het dat het internet soms terugkomt en vervolgens weer wegvalt? Zijn de lampjes op de Media Converter / glasvezelbox inmiddels veranderd? Doordat het probleem aan onze kant niet consistent lijkt zijn wij nog druk bezig om de juiste oplossing voor je te zoeken. Wij doen er alles aan om snel bij je terug te komen!

Hoi Cal,

Klopt, tot gisteren had ik wegvallende internet, op dit moment totaal geen internet. Nee de lampjes op de Media Converter /glasvezelbox zijn nog niet veranderd. Alvast bedankt.

Reputatie 7

Hi @Antoinev ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb deze direct toegevoegd aan het onderzoek. Ben je misschien in het bezit van een Tele2 of T-Mobile SIM kaart? Dan kan ik een voucher voor je regelen, waarmee je voor 7 dagen Unlimited data hebt. Hierdoor is het gemakkelijker een hotspot in te stellen, waardoor je een tijdelijke bron van internet hebt. Mocht ik dit voor je in orde kunnen maken, wil je mij dan een privébericht sturen? Ik hoor het graag! 

Hi @Antoinev ,

Thanks voor je terugkoppeling! Ik heb deze direct toegevoegd aan het onderzoek. Ben je misschien in het bezit van een Tele2 of T-Mobile SIM kaart? Dan kan ik een voucher voor je regelen, waarmee je voor 7 dagen Unlimited data hebt. Hierdoor is het gemakkelijker een hotspot in te stellen, waardoor je een tijdelijke bron van internet hebt. Mocht ik dit voor je in orde kunnen maken, wil je mij dan een privébericht sturen? Ik hoor het graag! 

update, een paar uur geleden, heb ik weer internet. ben nog bezig met testen, Mijn dank is groot.