Beantwoord

Geen internet Haarlem

  • 1 February 2024
  • 11 reacties
  • 478 Bekeken

Bij mij is er geen signaal op glasvezel internet in Haarlem.

Ik heb de modem en media converter gereset, maar internet lampje blijft rood.

Dit is nu de tweede keer in korte tijd dat het eruit ligt. Is er iets structureel aan de hand?

 

icon

Beste antwoord door Florishou 2 February 2024, 16:16

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb dat nu ook in Haarlem

 

vanaf rond 17.00 uur alles in 1 keer weer weg dat is de 2e keer nu in zeer korte tijd heb gelukkig mijn kpn nog maar dit wordt dus gewoon niks dus odido de mazzel ik ben klaar met jullie zijn niet bereikbaar dikke voor jullie zit het nog ff 10 mnd uit en dan zwaai zwaai ga door met kpn nooit geen probleem dag dag.

Hier idem ( postcode 2014).

Heb net paar weken Odido glasvezel maar nu maar weer even van mijn enorm betrouwbare KPN VDSL gebruik maken. 
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren…

Heb wel link maar zag dat de router geen DHCP antwoord krijgt.

 

https://community.odido.nl/algemeen%2D490/is%2Der%2Deen%2Dstoring%2Dbij%2Dinternet%2Dtv%2Dvan%2Dodido%2D284385

Dank voor de link.

Ook sinds 17 uur geen internet. Alleen om 18:30 één berichtje dat ze op zoek zijn naar de oorzaak. Het is nu 23:15 uur geweest. Nog geen oorzaak gevonden? Al een update?

Vorige keer duurde het ook meer dan een dag.

Fijn om te merken dat de storing voorbij is.

Maar ik vraag me af wat er aan de hand was. Is er iemand met wie ik kan bellen om even wat uitleg te krijgen? 

Twee storingen kort achter elkaar lijkt het me fijn om te horen of het structureel opgelost is, of dat dit twee onfortuinlijke incidenten waren.

Groet,

Floris

Reputatie 7
Badge +14

@Florishou  

Klanten kunnen  contact met Odido opnemen op de standaard manieren.
FB en Twitter/X is tot 00:00 door de weeks open.

En 20:00 telefonisch.

Misschien is er iemand die het weet. Het lijkt mij meer van belang dat alles weer werkt maar je kan altijd bellen.

Reputatie 7
Badge +5

Hi iedereen, excuus voor het ervaren ongemak. Er heeft inderdaad een korte verstoring gespeeld gisteren, we hebben het zo snel mogelijk opgelost. Ik heb intern navraag gedaan over de oorzaak: wij zien hier enkel de onderbreking. Mocht ik meer weten dan laat ik dat in dit topic weten!

Reputatie 7
Badge +5

De reden voor de outage was een verbreking in de hoofdcentrale. Deze hoofdcentrale is verbonden met andere centrales. Er is gisteravond meteen een monteur op locatie gestuurd die de verstoring in de bekabeling heeft verholpen door passende werkzaamheden. De eerder verstoring die we voorbij zien komen (voor gisteren) heeft hier ook mee te maken gehad. Dit is nu volledig verholpen!

De reden voor de outage was een verbreking in de hoofdcentrale. Deze hoofdcentrale is verbonden met andere centrales. Er is gisteravond meteen een monteur op locatie gestuurd die de verstoring in de bekabeling heeft verholpen door passende werkzaamheden. De eerder verstoring die we voorbij zien komen (voor gisteren) heeft hier ook mee te maken gehad. Dit is nu volledig verholpen!

Super! Het is echt goed om te weten waar zoiets door komt, en dat het nu lijkt alsof het goed verholpen is.

Dank en groet, 

Floris.

Reageer