geen internet. Ik heb alles geprobeerd. maar er is niet internet. wi-fi is werkt normal.

  • 7 October 2019
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @krasavchikyasar,

Welkom op de T-Mobile community. Gaat het om een nieuwe of bestaande aansluiting? Als het een nieuwe aansluiting is, wat is de officiële aansluitdatum? Kun je aangeven wat je zoal geprobeerd hebt? Heb je het aansluitpunt, zoals op de foto met de blauwe muur, al eens geopend? Soms zijn de draden gewoonweg niet aangesloten. Zijn er andere aansluitpunten in de woning (bijvoorbeeld meterkast)? Ze kunnen er uit zien, zoals onderstaande afbeelding. Veel vragen, maar uiteraard bedoeld om een beter beeld te krijgen van het probleem en een passende oplossing.

Officiele aansluitdatum is :09 september 2019


Reputatie 7
Badge +4
Dat is volgens mij niet helemaal juist aangesloten. Zie onderstaande afbeelding.



Dit is trouwens niet het ISRA punt. Mocht het niet werken, dan raad ik je aan om het ISRA punt te vinden, zoals in mijn vorige post aangegeven.