Beantwoord

Geen internet in Segbroek Den Haag

  • 22 April 2021
  • 9 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Per vandaag wat haperend internet en WiFi. Na een herstart deed hij het even goed. Maar sinds vannacht ca. 1.00 uur ging mijn modem op "rood". Er is hier geen onderhoud..Wat is er gebeurd?

Na ongeveer 2 uur werd rode lamp weer groen.  tijdelijk storing hoop ik?

icon

Beste antwoord door Brian 22 April 2021, 13:11

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 1

weer geen Wi-Fi én géén internet. 😩

Ik ervaar precies hetzelfde. Rond half 2 had ik een rood lampje en dus ook geen internet en net sinds 03:45 hetzelfde probleem en ondertussen niet verholpen. Modem reset en ook reset van glasvezel kast gedaan, maar niks helpt. Lampje blijft rood branden en dus ook bekabeld geen internet

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @pieter Om en @DutchMoroccan93 ,

 

Hebben jullie al hier : Netwerk storing gekeken?

Soms wil het helpen om alles even stroomloos te maken en dan opnieuw alles op te starten.

Reputatie 7

Hi @pieter Om @DutchMoroccan93 Ik heb meteen even meegekeken en jij lijkt sinds vanochtend weer online @DutchMoroccan93. @pieter Om van jou heb ik helaas geen klantgegevens, mocht je nog problemen ervaren probeer dan even een herstart van de modem én de mediaconvertor via deze stappen, dat zou je weer online moeten komen!

Reputatie 1

Hallo Brian,

Klopt Brian  vanochtend deed internet het weer. Hopelijk blijft het zo. Wat was  er aan de hand?

Reputatie 1

Hallo @pieter Om en @DutchMoroccan93 ,

 

Hebben jullie al hier : Netwerk storing gekeken?

Soms wil het helpen om alles even stroomloos te maken en dan opnieuw alles op te starten.

 

Dank. Die kaart werkt pas als het ook bekend is bij T- mobile. En modem herstarten is wat we altijd eerst doen zoals ook gezegd. 

Reputatie 7
Badge +8

@pieter Om Super fijn dat alles weer werkt! Wat er precies aan de hand was, durf ik niet te zeggen zonder jouw klantgegevens. Het kan eventueel een kleine hiccup geweest zijn van de onderhoud die ‘s nachts mogelijk heeft plaats gevonden. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @pieter Om en @DutchMoroccan93 ,

 

Hebben jullie al hier : Netwerk storing gekeken?

Soms wil het helpen om alles even stroomloos te maken en dan opnieuw alles op te starten.

 

Dank. Die kaart werkt pas als het ook bekend is bij T- mobile. En modem herstarten is wat we altijd eerst doen zoals ook gezegd. 


Hallo @pieter Om ,

Op https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/storing kun je onder Netwerk T-Mobile Thuis op : lees meer klikken en daar staat nog meer informatie. Voor lokale storingen kun je voortaan ook even kijken in je T-Mobile-Thuis account daar staan vaak de lokale storingen. De kaart is de dekking van het mobiele netwerk.

Maar zoals @Demi ook als schrijft fijn dat alles weer werkt

Reputatie 1

Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand was. Ook na pm met een moderator. maar het zal wel. En die netwerkkaart daar heb je in de praktijk niet veel aan.

Reageer