Geen internet (lampje los knippert)

  • 6 April 2024
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Sinds gisteren middag geen internet verbinding, van dat Huawei kastje knippert nu wel een rood LOS lampje.

Bij de buren hetzelfde verhaal.

Contact gehad met de klantenservice, hoewel die mij vriendelijk te woord gestaan hebben werd het wel een “kastje naar de muur verhaal”. 
De storingsdienst Guidion kan niet eerder dan volgende week vrijdag langs komen. 
Dus ook met Guidion contact gezocht met mijn verhaal, daar krijg ik te horen dat het waarschijnlijk bij de netwerk leverancier ligt. 
Die netwerk beheerder moet aangestuurd worden door Odido, Odido zegt dat Guidion dat doet.

Maar het kan toch niet zijn dat ik tot volgende week vrijdag moet wachten op een monteur die na een uur of vier komt?

Wel schijn ik nu op lijst te staan om eerder geholpen te worden, alleen is dat geen concrete afspraak.

Nog geen twee maanden Odido en nu dit al!!

En nee ik heb geen telefoonabonnement van deze club!

 

Evert

 

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community! @DeCock 

Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat er een afspraak staat met de monteur! Echter ben ik het met je eens dat aankomende vrijdag wel erg lang is. Ik ga morgen direct contact opnemen met Guidion om te kijken of ik iets voor je kan regelen. 

Wil je mij alvast een aantal dagen/tijdsbesteken geven waarop je beschikbaar bent? Ik ga echt mijn best voor je doen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @DeCock 

Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat er een afspraak staat met de monteur! Echter ben ik het met je eens dat aankomende vrijdag wel erg lang is. Ik ga morgen direct contact opnemen met Guidion om te kijken of ik iets voor je kan regelen. 

Wil je mij alvast een aantal dagen/tijdsbesteken geven waarop je beschikbaar bent? Ik ga echt mijn best voor je doen! 

Welkom op onze Community! @DeCock 

Fijn om te lezen dat je al contact hebt gehad met onze Klantenservice en dat er een afspraak staat met de monteur! Echter ben ik het met je eens dat aankomende vrijdag wel erg lang is. Ik ga morgen direct contact opnemen met Guidion om te kijken of ik iets voor je kan regelen. 

Wil je mij alvast een aantal dagen/tijdsbesteken geven waarop je beschikbaar bent? Ik ga echt mijn best voor je doen! 

Ik heb mijn beschikbaarheid via een privébericht doorgegeven.

 

Reputatie 6
Badge +2

@DeCock Super, dank je wel. We houden contact! 

Reageer