Geen internet, LOS lampje knippert rood in postcodegebied 3544

  • 6 January 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Op de storingspagina staat geen melding dat er storing is op het glasvezelnetwerk in Utrecht. Er is ook geen onderhoud/stroomstoring met onze energieleverancier. We hebben sinds vanochtend geen internet thuis meer. LOS lampje van de media converter knippert rood.

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @bluesman80 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb het modem gelijk voor je uitgelezen en de verbinding ziet er vanaf deze kant gelukkig top uit. Heb je op dit moment nog steeds geen verbinding? 

Mocht je dit niet hebben, dan lees ik graag welke lampjes van het modem branden en welke kleur deze hebben. Knipperen de lampjes of zijn ze constant? Laat het mij weten, zodat ik gelijk voor je aan de slag kan!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @bluesman80 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb het modem gelijk voor je uitgelezen en de verbinding ziet er vanaf deze kant gelukkig top uit. Heb je op dit moment nog steeds geen verbinding? 

Mocht je dit niet hebben, dan lees ik graag welke lampjes van het modem branden en welke kleur deze hebben. Knipperen de lampjes of zijn ze constant? Laat het mij weten, zodat ik gelijk voor je aan de slag kan!

Welkom op onze Community! @bluesman80 

Goed dat je hierover aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik heb het modem gelijk voor je uitgelezen en de verbinding ziet er vanaf deze kant gelukkig top uit. Heb je op dit moment nog steeds geen verbinding? 

Mocht je dit niet hebben, dan lees ik graag welke lampjes van het modem branden en welke kleur deze hebben. Knipperen de lampjes of zijn ze constant? Laat het mij weten, zodat ik gelijk voor je aan de slag kan!

Dankjewel Teresa. Ik ben gisteren geholpen door Guidion en het probleem is opgelost.

Reageer