Geen internet meer

  • 15 March 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

 

Sinds vannacht 02:34 is de internet verbinding weggevallen. 

Het gekke is dat alles normaal lijkt. Volgens mij branden alle juiste lampjes, maar verbinden met internet ho maar. 
 

Is er iets van een storing bekend in Wijk bij Duurstede?
 

Ik heb een Ubiquiti UDM pro achter de Zyxel T-50 hangen. Echter als ik met een wifi netwerk van de Zyxel verbind werkt het internet ook niet, terwijl deze wel aangeven dat alles ‘functioneert’. 
Diverse powercycles gedaan, het mag niet baten. 
 

Iemand een suggestie?

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Ruben.v.v., logisch dat je daar naar vraagt, ook wij zien je heel graag snel weer genieten! Daarom was ik blij om te zien in de lijnmeting dat je inmiddels weer helemaal online bent. De verbinding ziet er nu ook erg goed uit en daarom verwacht ik niet dat je weer tegen dit probleem aan zal lopen.

Ik wens je nog heel veel plezier toe met het internet! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Ruben.v.v. 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij weer kunt genieten van je verbinding, ik help je dan ook graag verder om dit op te lossen!

Ik heb gelijk het modem uitgelezen en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Geen zorgen, ik heb direct een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker dat zij dit voor je zullen oplossen! 

Dankjewel Teresa voor je reactie. 

Wis de verwachting hoelamg dit gaat duren voordat het is opgelost?

In de tussentijd zit ik nu namelijk wel zonder internet in huis. M’n telefoonbundel vliegt er zo ook wel doorheen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ruben.v.v., logisch dat je daar naar vraagt, ook wij zien je heel graag snel weer genieten! Daarom was ik blij om te zien in de lijnmeting dat je inmiddels weer helemaal online bent. De verbinding ziet er nu ook erg goed uit en daarom verwacht ik niet dat je weer tegen dit probleem aan zal lopen.

Ik wens je nog heel veel plezier toe met het internet! 😃

Reageer