Beantwoord

geen internet noch tv

  • 2 March 2022
  • 9 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1

sinds 24 februari geen internet meer noch tv. reeds meedere malen gebeld met klantenservice en guidion die kunnen op z'n vroegst 7 maart langskomen. Daar ik vermoed dat het of in de media converter ligt of buiten in de grond waar alle glasvezelkabels liggen is het drama hier in huis. en ja ik heb ook nog t-mobile mobiel dus heb onbeperkt internet . maar ben vrachtwagen chauffeur en kan dus thuis niet hotspotten..Ben erg teleurgesteld in de slechte behandeling en service van t-mobile. en guidion in het bijzonder met de lange wachttijden alvorens ze de telefoon opnemen.

 

er branden op de converter maar 5 lampjes ipv 6 en heb de switch ook al op 3 4 gezet geen resultaat radeloos

icon

Beste antwoord door Boris 4 March 2022, 10:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mikeschoenmakers 

Dat lijkt dan toch op een probleem buitenshuis waarvoor een monteur langs moet komen.

Je kan bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te vragen of de monteur misschien eerder kan komen.

Reputatie 1

Wat denk je dat ik de afgelopen dagen heb gedaan, en het mooie is dat guidion enkel binnenshuis werkt en niet buiten qua grondwerkzaamheden. Daarvoor moet weer een andere monteur komen van kpn netwerk. Duurt het nog langer. Dit herik ook al aangegeven. Maar het maakt t mobile niet uit dat je helemaal afgezonderd van internet en tv zit anno 2022!!

Reputatie 7

Hi @mikeschoenmakers ,

Thanks voor je bericht en dank je wel voor het delen van je ervaring. Dit is absoluut niet de service die wij voor ogen hebben en wil dan ook graag met je meedenken en kijken naar de situatie, in de hoop je meer duidelijkheid te kunnen geven. Om dat te kunnen doen heb ik toegang nodig tot je account. Normaliter kan dit via het opgegeven e-mailadres hier op de Community, maar zie dat dit in jouw situatie niet het geval is. Wil je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dit kan je doen door op mijn naam te drukken. Ik zie je bericht graag tegemoet. 

Reputatie 7

Hi @mikeschoenmakers,

Thanks voor je privébericht met bovenstaande gegevens. Dat gaf mij direct de mogelijkheid om met je mee te kijken. Ik zie dat er inderdaad voor is gezorgd dat Guidion bij je komt kijken en dat deze zowel binnen- als buitenshuis aan de slag gaat. De monteur is namelijk aangestuurd om de apparatuur te vervangen, patchkabel en koppelbus te vervangen. Met deze handelingen zorgen we ervoor dat we eerst de volledige situatie checken, voordat eventueel de netwerkbeheerder dient te worden aangestuurd. Ik wil je daarom vragen om de afspraak met Guidion zeker doorgang te laten vinden, mocht deze nog niet zijn gemaakt. Dat kan je doen door het nummer wat @Waqqas aangeeft te bellen. Op die manier kunnen wij zorgen dat jij zo snel mogelijk van een werkende verbinding wordt voorzien. Mocht je in de tussentijd vragen hebben, laat het vooral weten. 

Reputatie 1

Heb vanmorgen weer gebeld met t-mobile voor de zoveelste keer en de mevrouw heeft schijnbaar guidion bericht dat het een monteur moet zijn die binnen en buitenshuis aan de gang kan en mag. Ik denk zelf dat het de buitenkabel ligt. Aangezien ze de 24e februari aan hebben gewerkt en ik sindsdien niks meer heb. 

Ook meteen maar weer voucher aangevraagd aangezien het alweer 7 dagen geleden dat ik niks meer heb. 

Reputatie 7

Hi @mikeschoenmakers ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling en update! Een helder verhaal. Wil je ons laten weten wanneer en hoe de afspraak met Guidion is verlopen? Ik ben erg benieuwd. Weet dat we er hier voor je zijn! 

Reputatie 1

Beste allen , erg fijn de monteur was er al 1,5 uur eerder als afgesproken wat een service. Nu had ik hem al ingelicht en gevraagd of hij ook grondwerkzaamheden mag doen? Nee niet het geval. En wat blijkt na alles te hebben gecontroleerd zit het probleem buiten in de wijkkast waar alles fibers doorheen lopen. Nu moet ik dus nog langer wachten  want er moet eerst weer een ticket worden aangemakt door de backoffice van 't mobile naar kpn netwerk. Wat dus nog niet gedaan is na mijn controle. Is het echt zoveel moeite om klanten die geen internet en tv hebben te voorzien van een werkende glasvezel? Ik ben echt zo boos.wat een slechte service. 

Reputatie 1

Toch prettig dat er door t-mobile zo snel gereageerd wordt. Heden ochtend gebeld door kpn netwerk om een afspraak te maken. Wat denk je morgenvroeg 8uur staan ze aan de deur. Zo kan het dus ook.
Gr mike

Reputatie 7

Hi @mikeschoenmakers ,

Dank voor je terugkoppeling. We doen er alles aan om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien, maar beantwoorden vragen in volgorde van binnenkomst. Bij drukte kan het dan iets langer duren dan gebruikelijk, waarvoor excuus. Ik begrijp dat er inmiddels een afspraak met de netwerkbeheerder is geweest. Wil je ons meenemen in hoe deze is verlopen? We zijn erg benieuwd.