Geen internet, Pon knippert

  • 20 December 2023
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisterenochtend geen internet. Pon lampje knippert. Een van mijn buren heeft er ook last van. Tickets zijn al aangemaakt.

Zojuist zelf gebeld en een voucher code gekregen. Ik gaf nog aan dat ik geen Odido mobiel heb, maar mijn nummer stond wel geregistreerd dus zou moeten werken. Dus niet.

Ondanks dat ik nu tijdelijk geen internet heb wat al vervelend genoeg is kan ik ook geen gebruik maken van de voucher.

Tenzij ik een sim aanschaf die ook niet gratis zijn. 

Is daar een oplossing voor?

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@GijsHm Ik ben blij om te lezen, dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker, dat zei dit voor je kunnen oplossen. Ik wil dat jij gewoon gebruik kunt maken van de voucher code. Je mag van mij een simkaart kopen (€10). Als je een foto van de bon in dit topic plaatst, dan vergoed ik deze gelijk voor je! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@GijsHm Ik ben blij om te lezen, dat er al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik weet zeker, dat zei dit voor je kunnen oplossen. Ik wil dat jij gewoon gebruik kunt maken van de voucher code. Je mag van mij een simkaart kopen (€10). Als je een foto van de bon in dit topic plaatst, dan vergoed ik deze gelijk voor je! 

Ik ben langs de Odido shop geweest en heb gratis een simkaart meegekregen 

Nog wel door Odido gebeld voor een afspraak met monteur.

Jammer dat dit niet sneller opgelost kan worden. Enkele buren hebben dezelfde storing. Ook topics over een knipperende PON wijzen op een stoorzender op de lijn of een probleem in de wijkcentrale. 

Monteur helaas pas 5 januari. Ik verwacht wel een compensatie voor de periode dat dit niet opgelost wordt.

Reageer