Beantwoord

Geen internet (rode wereldbol) na alles geprobeerd te hebben Zuxel T50 in Enkhuizen

  • 22 November 2023
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik werd vanochtend wakker zonder internet. Rode wereldbol, al aan uit, stekker eruit gehaald, factory reset maar wereldbol blijft rood. Er zou geen storing zijn in Enkhuizen, wie kan me helpen? 

icon

Beste antwoord door ItsNaud 22 November 2023, 09:30

Bekijk origineel

9 reacties

Ik heb hier ook last van en woon ook in Enkhuizen!! :(

Reputatie 5

Beste,

Allereerst vervelend dat dit voorkomt. Heb je in je profiel je klantnummer al toegevoegd? Een moderator kan je dan direct een inhoudelijker antwoord geven. Je kan je klantnummer toevoegen via de volgende link: https://community.odido.nl/settings/profile.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tellu 

De storing is inmiddels ook bekend bij Odido, zie dit topic voor verdere updates :

https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385

Reputatie 5

Hoi @Tellu,

Heb je toevallig een mobiel abonnement bij Odido of Ben? Anders kan ik je een Unlimited voucher toesturen waarmee je een tijdje vooruit kunt en dit hopelijk de pijn van de storing een beetje verzacht. Hoor het graag van je!

Beste Naud, ik had ook al telefonisch contact gehad omdat ik thuis moest werken vandaag en heb idd een voucher gekregen. Dus dat is heel fijn. Dank voor je bericht. 

Reputatie 7
Badge +16

@Tellu Je zult zo per privébericht een vouchercode ontvangen. Succes en sterkte! Geef het nog maximaal een halfuurtje.

Reputatie 5

@Tellu in tegenstelling tot @Jason van Odido had ik je bericht wél goed gelezen 😜. Maar mocht de voucher vanuit de klantenservice niet ontvangen/verlopen zijn, laat het dan even weten, dan zorgen wij er voor dat je een nieuwe krijgt.

Hoi ondertussen weer internet gehad tot net. Nu weer rood lampje. Is er weer storing?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tellu, goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt.

Ik heb direct een lijnmeting gedaan en hier ziet alles er goed uit. Klopt het dat je weer online bent? 

Reageer