-
-
is een Top Poster
-
5 reacties
Hallo,
Sinds dindag heb ik geen internet meer, wel wifi. Na 2x contact te hebben gehad via de telefoon is er vrijdag een monteur langsgekomen van Guidion. Die constateerde dat er geen signaal binnen kwam. Via zijn ont en nieuwe kabels geprobeerd maar niks. Ticket aangemaakt en verder niks meer van vernomen.
Waar ik eerder deze week geen lampje had, brand het wereldbolletje op de zyxel t50 nu rood. Alle lampjes op mijn media converter branden wel.
Wat nu?
Mvg,
Roley van Loenen
Hoi @Roley, goed dat je het zo in de gaten houdt, ik zie je ook graag snel genieten! Ik heb het rapport van de monteur extra onder belangstelling gebracht bij de technische dienst en zij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je uit te zoeken. Hoogstwaarschijnlijk is hiervoor overleg én een monteur van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL nodig. Wij gaan dit voor je regelen en wij zorgen ervoor dat zij proactief contact met je opnemen als dat nodig is.
Wij komen hier snel bij je op terug, ik hoop snel een doorbraak voor je te forceren!
Bekijk origineel