Geen internet/signaal

  • 17 September 2023
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo,

 

Sinds dindag heb ik geen internet meer, wel wifi. Na 2x contact te hebben gehad via de telefoon is er vrijdag een monteur langsgekomen van Guidion.  Die constateerde dat er geen signaal binnen kwam. Via zijn ont en nieuwe kabels geprobeerd maar niks. Ticket aangemaakt en verder niks meer van vernomen.

Waar ik eerder deze week geen lampje had, brand het wereldbolletje op de zyxel t50 nu rood. Alle lampjes op mijn media converter branden wel.

 

Wat nu?

 

Mvg,

Roley van Loenen 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Roley, goed dat je het zo in de gaten houdt, ik zie je ook graag snel genieten! Ik heb het rapport van de monteur extra onder belangstelling gebracht bij de technische dienst en zij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je uit te zoeken. Hoogstwaarschijnlijk is hiervoor overleg én een monteur van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL nodig. Wij gaan dit voor je regelen en wij zorgen ervoor dat zij proactief contact met je opnemen als dat nodig is.

Wij komen hier snel bij je op terug, ik hoop snel een doorbraak voor je te forceren! 💪

Bekijk origineel

7 reacties

Waar vanmiddag nog alle lampjes branden op de media converter,  doet het FO lampje nu niks meer.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roley, goed dat je het zo in de gaten houdt, ik zie je ook graag snel genieten! Ik heb het rapport van de monteur extra onder belangstelling gebracht bij de technische dienst en zij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je uit te zoeken. Hoogstwaarschijnlijk is hiervoor overleg én een monteur van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL nodig. Wij gaan dit voor je regelen en wij zorgen ervoor dat zij proactief contact met je opnemen als dat nodig is.

Wij komen hier snel bij je op terug, ik hoop snel een doorbraak voor je te forceren! 💪

Helemaal top, bedankt. Dan hopelijk morgen antwoord.

OK vandaag al contact gehad met kpn netwerk, helemaal top. Maar helaas kunnen zij alleen tussen 8 en 5 komen, maar aangezien ik geen tijd heb voor huisarrest deze week komen ze volgende week maandag.

Nou vraag ik mij ook af, wat kunnen zij bij mij doen wat de Guidion monteur niet kan?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Roley, bedankt voor je terugkoppeling.

Niet alle Guidion monteurs hebben toegang tot de wijkcentrale. De monteurs van KPN NetwerkNL wel! Hopelijk hebben zij de oplossing voor jou.

Ah ja, had al zo'n vermoede

Vanochtend is dan knp netwerk geweest, maar die konden helaas ook niks voor mij doen. Ligt waarschijnlijk echt aan de kabel zelf. Ticket gemaakt, hopelijk snel antwoord met de oplossing.

Reageer