Beantwoord

Geen internet sinds een maand

  • 19 April 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Beste T-mobile,

ik ben ten einde raad, ik ben nu een maand verder en drie monteur bezoeken gehad, maar heb nog steeds problemen met thuis internet! De modem is vervangen, de kabels ook, maar niets mocht baten. 

ik werk thuis (tenminste probeer het met de 7 dagen onbeperkt internet vouchers) , maar ik betaal voor snel en stabiel glasvezel internet, maar krijg het niet de afgelopen maand. In december 2020 heeft dit probleem zich ook voorgedaan. 
 

Ik eis dat jullie nu met een snelle oplossing komen, want mijn kinderen hebben thuis online les en we zijn met zijn zessen thuis, waarvan 4 t-mobile mobiele abonnementen, waarvan de 4g databundels nu snel opraken! HELP US PLEASE !
 

Kemal Karadavut 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 April 2021, 12:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Kemalkaradavut, welkom op de Community!

Op 16 april is vanuit de netbeheerder, KPN NetwerkNL, gemeld dat het probleem op locatie verholpen is. Echter klopt dit niet met hoe jij het ervaart, daarom hebben mijn collega's al een extra onderzoek uitstaan en is de technische dienst wederom geïnstrueerd om dit nu voor eens en altijd te verhelpen. 

Dit onderzoek zal zo snel mogelijk weer opgepakt worden zodat je straks wel echt een eindoplossing ontvangt. Kan ik je enigszins tegemoetkomen met een tweede voucher wellicht? Ik kan me heel goed voorstellen dat het met vier studerende kinderen thuis lastig is om op één hotspot te zitten!

Hoi Jason,  bedankt voor je reactie.  Ik wil voor nu een voucher voor alle 4 de kids, want ze zitten inderdaad thuis op mijn hotspot en dat is niet zo fijn. Ik heb er twee ontvangen vanochtend voor mij en mijn vrouw.  Maar nu de kinderen nog. Zou fijn zijn als tegenprestatie voor de niet werkende glasvezel aansluiting.  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Kemalkaradavut, vier vouchers kan ik niet verantwoorden voor één adres, het spijt me! Wat ik echter wel kan doen, is twee extra, nieuwe vouchers naar je toesturen. Deze ontvang je binnen nu en twee minuten per privébericht. Stuur de code naar 2244 en zorg ervoor dat de vouchers geactiveerd worden met T-Mobile simkaarten, anders werken de bundels niet en heb je er niets aan.

Hopelijk kunnen ze daar enigszins mee overweg, laat me weten hoe het onderzoek verlopen is en of je de komende dagen al uitsluitsel hebt gehad alsjeblieft!

Reageer