Geen internet, slechte service

  • 25 December 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Sinds gisterochtend ineens geen internet meer… Ruim een jaar klant geweest bij Tweak wat laatst is overgenomen door Odido. In het afgelopen jaar geen enkele storing of iets dergelijks meegemaakt. Nu ben ik een maand klant bij Odido en het is er niet beter op geworden. Bij de zogenaamde “zorgeloze overstap” heb ik een halve dag moeten wachten op werkend internet, hierdoor is de Guidion monteur weg gegaan zonder ook maar iets in te stellen. Nu zijn we een maand verder en ineens heb ik geen internet meer. PON lampje op de Huawei ONT blijft knipperen. Ik heb hiervoor gebeld en krijg nu niet echt duidelijk of het nu aan mijn hardware ligt of aan het netwerk. Wel hoor ik dat de klacht is doorgezet naar de technische afdeling die er over maximaal 3 dagen met een reactie op terugkomt… In mijn ogen zijn dit soort termijnen in deze tijden echt onacceptabel!! Met het thuiswerken en dergelijke moet zoiets m.i. in maximaal 1 werkdag opgelost zijn. Ook vertelde de vrouw van de servicedesk me dat er gewoon wordt doorgewerkt met kerst dus ik wilde vandaag nog eens bellen om te vragen naar de status van deze storing… Helaas vandaag gesloten!!! Wat een ellende weer….

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst van harte welkom op onze Community @ aarongrey0123 ! 😀

Ik heb direct voor je in het systeem gekeken en zie inderdaad dat er gelukkig al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik begrijp goed dat je het graag sneller opgelost ziet, maar ik kan je verzekeren dat mijn collega’s hier achter de schermen druk mee bezig zijn! 

Hoe dan ook, ik wil graag dat jij in de tussentijd kunt internetten. Heb je al een Unlimited Voucher code ontvangen? Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een code sturen voor zeven dagen Unlimited Internet. Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom op onze Community @ aarongrey0123 ! 😀

Ik heb direct voor je in het systeem gekeken en zie inderdaad dat er gelukkig al een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Ik begrijp goed dat je het graag sneller opgelost ziet, maar ik kan je verzekeren dat mijn collega’s hier achter de schermen druk mee bezig zijn! 

Hoe dan ook, ik wil graag dat jij in de tussentijd kunt internetten. Heb je al een Unlimited Voucher code ontvangen? Mocht je gebruik maken van een Odido of BEN simkaart dan kan ik je een code sturen voor zeven dagen Unlimited Internet. Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten of je hier interesse in hebt? 

Reageer