geen internet Tilburg, ook niks ontvangen!

  • 20 March 2024
  • 8 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds vanmiddag ineens geen internet meer. Rood alarm lampje op de ONT. Alles gedaan zoals aangegeven maar ook gebeld al met Odido. 
ik zou alles via de mail binnen krijgen maar tot op heden niks gekregen. Zoals een voucher. 
Niks werkt nu omdat het gehele internet eruit ligt.

Lees niet echt positieve dingen op dit forum. Qua tijd. 
Ik heb niks veranderd, zat te werken en ineens lag alles eruit.

 

Vorige vraag was ook niet doorgezet. Gedateerd van 11 maart ( nu weer wel als goed is ) maar heb even t vertrouwen niet in jullie dat dit ook goed doorgezet is gezien ik weer geen mail heb gehad. 
 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Oostelbos2024 

Alle eerst mijn excuses dat jouw vorige vraag niet is doorgezet, dit is niet de bedoeling. Ik herstel jouw vertrouwen in ons graag, ik ben gelijk het systeem ingedoken om dit voor je op te lossen! 

Gelukkig zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat je deze tijd helemaal zonder internet zit. Misschien van ik in de herhaling, maar heb je al een Unlimited Voucher code ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt hiermee een Hotspot creëren en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Oostelbos2024 

Alle eerst mijn excuses dat jouw vorige vraag niet is doorgezet, dit is niet de bedoeling. Ik herstel jouw vertrouwen in ons graag, ik ben gelijk het systeem ingedoken om dit voor je op te lossen! 

Gelukkig zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat je deze tijd helemaal zonder internet zit. Misschien van ik in de herhaling, maar heb je al een Unlimited Voucher code ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt hiermee een Hotspot creëren en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Welkom op onze Community! @Oostelbos2024 

Alle eerst mijn excuses dat jouw vorige vraag niet is doorgezet, dit is niet de bedoeling. Ik herstel jouw vertrouwen in ons graag, ik ben gelijk het systeem ingedoken om dit voor je op te lossen! 

Gelukkig zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen dit voor je onderzoeken en oplossen. 

Nu wil ik natuurlijk niet dat je deze tijd helemaal zonder internet zit. Misschien van ik in de herhaling, maar heb je al een Unlimited Voucher code ontvangen? Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt hiermee een Hotspot creëren en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

 

Hoi,

Klopt deze man zag dat er dus geen actie was ondernomen op mijn vorige vraag.

Die voucher zou ik gister al gehad hebben maar deze heb ik niet gehad. 
Want ik wist niet zeker of mijn partner nu wel of geen unlimited heeft, zij zit ook bijn Odido. 
Als het goed is komt morgen Guidion. Maar zoals ik veelal lees moet KPN hier iets mee. Dus ben benieuwd. 
Het is knap vervelend zo. 

Groetjes Kim

Helaas is die van 11 maart nog steeds niet opgelost! 
graag wil ik weten hoe het ervoor staat.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Oostelbos2024, ik ben voor je gaan zoeken maar ik kan niks vinden op 11-03. Waar ging dit precies over? 

Hey @Oostelbos2024, ik ben voor je gaan zoeken maar ik kan niks vinden op 11-03. Waar ging dit precies over? 


over dat wij geen inzichten hebben rondom odido thuis. Dus niet kunnen inloggen en dergelijke  

Reputatie 7
Badge +9

Ah check, welke melding krijg je precies en op welk moment @Oostelbos2024? Ik neem aan dat je je Internet + TV abonnement wilt koppelen aan je bestaande account met je mobiele abonnement? 

Ah check, welke melding krijg je precies en op welk moment @Oostelbos2024? Ik neem aan dat je je Internet + TV abonnement wilt koppelen aan je bestaande account met je mobiele abonnement? 


dit heb ik allemaal al aangegeven, meerdere keren. We kunnen niet inloggen met geen enkel mail adres. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Oostelbos2024, geen zorgen: ik ga dit voor je oplossen. Aangezien je aangeeft dat je met geen enkel e-mailadres kan inloggen, zou ik hier alle accounts voor je kunnen verwijderen. Vervolgens kan je de accounts helemaal opnieuw aanmaken en de abonnementen hieraan koppelen. Ik zie dat alle abonnementen op jouw adres allemaal op een andere naam staan, waardoor ze niet aan één account gekoppeld kunnen worden. Je zou daarom drie verschillende accounts moeten aanmaken onder drie verschillende e-mailadressen om de gegevens in te kunnen zien. Wel kan je de verschillende accounts in de Mijn Odido app opslaan, waardoor je makkelijk kan wisselen tussen de accounts. Laat je het me weten als ik de accounts voor je kan verwijderen? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag! 

Reageer