Beantwoord

Geen internet & TV veenendaal postcode 3903

  • 22 November 2023
  • 40 reacties
  • 960 Bekeken

Sinds maandag 20 november (13:00) hebben wij geen internet of tv meer.

Het modem geeft aan dat er geen internetverbinding meer is (brand rood).

Het begint nu namelijk wel heer vervelend te worden, aangezien ik ook thuis werk en geen normale meeting kan deelnemen.
Hoe kan het dat deze storing zo lang duurt?

Groet,
Marco

icon

Beste antwoord door soepkip67 22 November 2023, 15:39

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Marcohovestad ,

Er wordt volop aan de storing gewerkt, zie onderstaand topic:

Updates worden daar gemeld

Heb je toevallig een mobiel abonnement bij Odido of Ben? Anders kan ik je een Unlimited data voucher toesturen waarmee je een tijdje vooruit kunt en dit hopelijk de pijn van de storing een beetje verzacht. Hoor het graag van je!

Reputatie 5

Beste Marco,

Erg vervelend dat je van deze storing last hebt. Alle inhoudelijke informatie m.b.t. deze storing kun je terugvinden op: 

 

Heb je daarnaast een Odido of Ben simkaart? Zoja dan kan er een Unlimited vouchercode beschikbaar worden gesteld waarmee je je telefoon als hotspot kunt gebruiken en alsnog kunt deelnemen aan de meetings. Laat even weten als je hier gebruik van wenst te maken.

Goedemiddag,

Bedankt voor de reactie

Mijn eigen mobiele abonnement is unlimited, maar ervaar toch een mindere kwalitieit door mijn hotspot te gebruiken tijdens online meetings (regelmatig Freeze).
Ik hoop toch echt dat deze storing asap opgelost gaat worden. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een storing zo lang duurt in mijn internet & tv leven.

Groet,
Marco

Reputatie 7
Badge +16

Sorry voor het op slot zetten, dat ging per ongeluk! Topic is weer open!

Reputatie 5

Hoi Marco,

Zo te lezen is dient er in deze situatie hardware vervangen te worden. Ik kan mij voorstellen dat dit een tijdrovende klus is en voordat de diagnose gesteld is dat de apparatuur vervangen moet worden, is er natuurlijk ook veel tijd gegaan in het onderzoek hiervan. Hopelijk wordt het vandaag nog opgelost!

Ik heb hier ook last van (postcode 3903) en geen unlimited dataverbruik. Het gaat hard met het dataverbruik en ik zie weinig updates op de storingspagina.

Reputatie 7
Badge +15

​​​​hallo @Jessica_1907 

Ik zou je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen aanbieden, deze werkt met een Odido of Ben simkaart. Ik hoor het graag van je of ik je een voucher kan toesturen.

​​​​hallo @Jessica_1907 

Ik zou je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet kunnen aanbieden, deze werkt met een Odido of Ben simkaart. Ik hoor het graag van je of ik je een voucher kan toesturen.

Dat zou heel fijn zijn! 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb hier ook last van (postcode 3903) en geen unlimited dataverbruik. Het gaat hard met het dataverbruik en ik zie weinig updates op de storingspagina.

Hopelijk is het snel opgelost, ze zijn er mee bezig.

Reputatie 7
Badge +15

@Jessica_1907 

Ik stuur je een voucher per prive bericht!

Vanavond heb ik nog contact gehad met de Odido klantenservice. Daar wist men niets over een storing op postcode 3903. Morgen wordt er een monteur geregeld, die de storing bij mij thuis zal gaan oplossen. 
Als jij het nu nog snapt mag je het zeggen!

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @verwierde ,

Als ik het goed heb is jouw postcode toch ook Veenendaal? 

Misschien valt jouw postcode buiten het storingsgebied,  dit zou kunnen. Er zijn namelijk verschillende wijkkasten van waaruit het geregeld wordt.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @verwierde ,

Als je een voucher kan gebruiken, laat het dann even weten. Dan stuur ik je er één toe via een privébericht. 

De voorwaarden kan je lezen het groen gemarkeerde antwoord.

Ik heb (en betaal) voor onbeperkt internet. Dus een voucher is niet noodzakelijk. 
Dankjewel! 

Ook sinds maandag uit in Veenendaal 3903, langste storing ooit, het is ongelofelijk.

De 5G is verschrikkelijk traag, duidelijk dat hij de extra belasting niet aankan, ook iets om te onderzoeken!

Hier ook al even lang geen internet op 3903. Het zou fijn zijn als er een fatsoenlijke en reguliere update op de storingspagina online zou staan. Maar gaan we nu een weekend in zonder internet? Die monteur is al dagen onderweg…

 

Een voucher voor meer data zou fijn zijn!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Wouterm2n 

Mocht je gebruik willen maken van een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet dan hoor ik dat graag! Je kunt de voucher activeren op een Odido of Ben simkaart.

Edit je krijgt zo een pm!

Ik heb dezelfde problemen. Geen internet en geen tv sinds maandagmiddag. Na veel vijven en zessen (lees: 2 dagen bellen met de service desk) en aanschaf van een prepaid card nu een hotspot kunnen aanmaken. Maar wij (3 personen, waarvan 2 thuiswerkend) zijn dik door onze mobiele databundel heen gegaan.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een storing zo lang duurde, maar vooral, nog nooit meegemaakt dat er zo weinig informatie wordt gegeven.

 

Beste Odido,

 

Het wordt nu wel erg vervelend de storing in Veenendaal. Online lees je alleen dat de monteur op pad gaat (al 2 dagen). 
Hier lees je dat je een onbeperkte bundel gratis kan krijgen (hebben zelf beide onbeperkte bundel, dus niet nodig). 

Lees liever wat er aan de hand is, wanneer het wordt opgelost. 

Graag een antwoord!

 

Bedankt 

Ik ontvang ook graag een voucher (eigenlijk vier want we hebben vier mobiele contacten lopen op mijn adres). Want het gaat niet goed met onze bundels. 

En ik hoop dat het probleem vandaag nu echt wel een keer opgelost wordt. Het issue loopt immers al succes maandag 13.00u

Ook nog geen voucher ontvangen, heb ondertussen twee top-ups moeten aanschaffen...

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Cannacampo en @schoemie ,

Jullie hebben beiden een privébericht met een vouchercode ontvangen.

Goedemorgen, 

De storing zou opgelost zijn, maar ik heb het stappenplan gevolgd en ik heb nog steeds een rood lampje. Hoe zit dit?

De storing van Veenendaal is hier (3903 GH) niet opgelost.  Het rebooten van media convertor en modem (conform beschrijving community) heeft geen oplossing gebracht! Wat nu?

Hier ook nog steeds geen internet. Ik ontvang ook graag 2 vouchers voor onbeperkt internet (2 mobiele abonnementen op mijn adres en we zijn niet altijd tegelijk thuis)

Reageer