Beantwoord

geen internet verbindung thuis

  • 23 June 2023
  • 13 reacties
  • 125 Bekeken

 Goededag,

 

ik krijg bij mij thuis geen verbinding meer. We zijn recentelijk bezig geweest met wat kleine verbouwingen thuis en dit kastje is los gekomen uit de muur met een bepaalde witte kabel. zie foto. en op de modem zijn bepaalde lampjes ook uit wat normaliter aan zouden moeten zijn. wat zijn mijn opties nu eigenlijk?

 

icon

Beste antwoord door YoungAlains 23 June 2023, 14:18

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @YoungAlains 

Het modem ontvangt geen signaal meer, loopt de witte kabel naar het modem en zit die in de dal poort? Zijn de draden op dat kastje ook losgekomen? Rood en blauw die uit de witte kabel komen horen aan 1 kant op de contacten 1A en 1B (links).

Het ISRA punt is ook kapot/beschadigd waarvoor een monteur moet komen volgens mij.

Hallo @YoungAlains 

Het modem ontvangt geen signaal meer, loopt de witte kabel naar het modem en zit die in de dal poort? Zijn de draden op dat kastje ook losgekomen? Rood en blauw die uit de witte kabel komen horen aan 1 kant op de contacten 1A en 1B (links).

Het ISRA punt is ook kapot waarvoor een monteur moet komen volgens mij.

Ik denk dat het handiger is om een monteur langs te laten komen. Wanneer is het mogelijk om dat in te plannen?

Hallo @YoungAlains 

Het modem ontvangt geen signaal meer, loopt de witte kabel naar het modem en zit die in de dal poort? Zijn de draden op dat kastje ook losgekomen? Rood en blauw die uit de witte kabel komen horen aan 1 kant op de contacten 1A en 1B (links).

Het ISRA punt is ook kapot/beschadigd waarvoor een monteur moet komen volgens mij.

ik weet alleen dat er een grijze dsl kabel naar de modem gaat en power cable, voor derest niks.

 

Reputatie 7
Badge +15

@YoungAlains 

Een moderator kan een monteur voor je aansturen, houdt er ook rekening mee dat er extra kosten in rekening kunnen worden gebracht voor het herstellen van het KPN ISRA punt.

@YoungAlains

Een moderator kan een monteur voor je aansturen, houdt er ook rekening mee dat er extra kosten in rekening kunnen worden gebracht voor het herstellen van het KPN ISRA punt.

graag als iemand zsm langs kan komen! en bedankt voor de heads up voor extra kosten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

erg bedankt! ik ben in afwachting.

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

Hi ik heb eerder gesproken met een medewerker telefonisch. ik kreeg toen een kpn telefoon nummer van hem. ik probeer te bellen elke keer maar krijg een keuze menu waarvan ik niet weet wat ik moet kiezen eigenlijk. ik kan ook niet worden doorverbonden met een medewerker bijvoorbeeld.

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

erg bedankt! ik ben in afwachting.

is het niet mogelijk dat jullie het doorzetten naar kpn voor mij?

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

Hi ik heb eerder gesproken met een medewerker telefonisch. ik kreeg toen een kpn telefoon nummer van hem. ik probeer te bellen elke keer maar krijg een keuze menu waarvan ik niet weet wat ik moet kiezen eigenlijk. ik kan ook niet worden doorverbonden met een medewerker bijvoorbeeld.

 

T-Mobile moet dit zelf bij KPN Netwerk aankaarten dat het ISRA punt door de gebruiker is beschadigd. Hun sturen dan een monteur om te kijken of het nog zonder graafwerkzaamheden hersteld kan worden.

mijnaansluiting.nl is enkel voor verplaatsing van een bestaand koper of glasvezel aansluitpunt of compleet nieuwe aanleg, doorlooptijd is hiervoor ivm de minder urgente aard vaak ook weken tot maanden ipv dagen.

 

Zoals Waqqas aangaf gebruikt men normaal gesproken de 2 links of 2 rechtse aansluiting. Je witte draad met blauw/wit en rood/wit zit nu op de meest linke en meest rechte, probeer deze is naar de 2de aansluiting van links te verplaatsen. Er zit geen stroom op dus je kunt gerust alles aanraken. je hebt enkel een platte schroevendraaier nodig.

Hi @YoungAlains welkom op onze Community!

Dit ziet er inderdaad niet heel lekker uit, ik heb het direct doorgezet naar onze techneuten. Ik weet namelijk niet of wij hier KPNNetwerkNL voor kunnen aansturen of dat dit via mijnaansluiting.nl moet gaan. Zoals @Waqqas al zei, hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden door KPNNetwerkNL. Binnen vijf dagen zul je een bericht van ons krijgen!

Hi ik heb eerder gesproken met een medewerker telefonisch. ik kreeg toen een kpn telefoon nummer van hem. ik probeer te bellen elke keer maar krijg een keuze menu waarvan ik niet weet wat ik moet kiezen eigenlijk. ik kan ook niet worden doorverbonden met een medewerker bijvoorbeeld.

 

T-Mobile moet dit zelf bij KPN Netwerk aankaarten dat het ISRA punt door de gebruiker is beschadigd. Hun sturen dan een monteur om te kijken of het nog zonder graafwerkzaamheden hersteld kan worden.

mijnaansluiting.nl is enkel voor verplaatsing van een bestaand koper of glasvezel aansluitpunt of compleet nieuwe aanleg, doorlooptijd is hiervoor ivm de minder urgente aard vaak ook weken tot maanden ipv dagen.

 

Zoals Waqqas aangaf gebruikt men normaal gesproken de 2 links of 2 rechtse aansluiting. Je witte draad met blauw/wit en rood/wit zit nu op de meest linke en meest rechte, probeer deze is naar de 2de aansluiting van links te verplaatsen. Er zit geen stroom op dus je kunt gerust alles aanraken. je hebt enkel een platte schroevendraaier nodig.

thanks voor de uitleg maar ik wil toch liever dat er een monteur langskomt, wil niet nog meer extra kosten als ik dalijk de boel breek bij wijze van. graag als tmobile dit voor mij kan regelen zou ik op prijs stellen.

.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @YoungAlains, ik zie dat de monteur vandaag is langsgeweest en het ISRA punt heeft hersteld. Alles moet het nu weer doen zoals het hoort? Kan je mij hier een terugkoppeling van geven? 

Reageer