Beantwoord

Geen internetverbinding

  • 14 February 2024
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb vandaag geen internetverbinding. De router staat aan, wifi werkt alle lampjes zijn groen behalve het internet lampje. Router van stroom gehaald aan/uit gezet en later ook een reset gedaan. Alles lijkt verder in orde ook ingelogd op de router, deze geeft ook aan dat alles in orde is behalve het internet. Is er een storing bekend? 

icon

Beste antwoord door Elinepien 15 February 2024, 09:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Elinepien, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Woon jij toevallig in Ridderkerk? Er is namelijk een glasvezelbreuk ontstaan in een wijkcentrale waardoor een aantal aansluitingen in Ridderkerk offline zijn gegaan eergisteren. Je kunt daar nog de naweeën van ervaren indien je op die centrale aangesloten bent. Mocht je elders wonen: er zijn verder geen algemene problemen gemeld.

Kun je een foto delen van de voor- en achterkant van het modem en de ONT/converter die het modem met het aansluitpunt verbindt, alsjeblieft? Dan check ik of ik een afwijking kan zien en wat er uit de lijnmeting komt. Plaats gelijk je klantnummer in je profiel, indien je dit nog niet gedaan hebt. Thanks alvast!

Hoi @Elinepien, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Woon jij toevallig in Ridderkerk? Er is namelijk een glasvezelbreuk ontstaan in een wijkcentrale waardoor een aantal aansluitingen in Ridderkerk offline zijn gegaan eergisteren. Je kunt daar nog de naweeën van ervaren indien je op die centrale aangesloten bent. Mocht je elders wonen: er zijn verder geen algemene problemen gemeld.

Kun je een foto delen van de voor- en achterkant van het modem en de ONT/converter die het modem met het aansluitpunt verbindt, alsjeblieft? Dan check ik of ik een afwijking kan zien en wat er uit de lijnmeting komt. Plaats gelijk je klantnummer in je profiel, indien je dit nog niet gedaan hebt. Thanks alvast!

Thanks Jason, 
Vanmorgen was het probleem opgelost, geen idee waarom, maar ik ben weer online! :)

Thanks

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Elinepien, super fijn dat je weer helemaal kan genieten van het internet! 😃 Ik heb uitgebreid naar je internetlijn gekeken en alles ziet er weer perfect uit. Hierdoor verwacht ik dat je kan blijven genieten van je verbinding.

Daarom wens ik je nog heel veel plezier met het internet toe! 

Reageer