Geen internetverbinding sinds meer dan een week

  • 3 December 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Voor de tweede maal in slechts enkele weken zit mijn echtgenote weer een hele week zonder enig internet(bekabeld en wifi). Slechts 1 lampje brandt op modem. Vermoedelijke oorzaak het glasvezelkastje, niet de modem.

Gezien dit ook de oorzaak was van de problemen bij KPN.

Alle stappen werden reeds uitgevoerd: modem geheel gereset, modem uit- en opnieuw ingeschakeld, glasvezelkastje gereset, uit en ingeschakeld, meermaals. Alle kabels gecontroleerd.

Er werd mij bevestigd dat er geen werkende verbinding is tussen glasvezelkastje en modem. Kabel(cat6a) werd ook al vervangen.

Een levend wezen te spreken krijgen via telefoonlijn blijkt onmogelijk.

Gelieve mijn echtgenote terug te bellen aub want ik zit nog steeds in het buitenland en kan haar van hieruit niet verder helpen. Zij heeft zeer veel geduld maar dit is inmiddels tanende…

Ook zeer bedroevend dat dit via een openbaar forum moet. Hoe ver wil je gaan als bedrijf om zoveel mogelijk te besparen door via een “community”(really?) de klanten hun problemen zelf te laten oplossen. “Vandaag hebben we weer 3 € bespaard aan helpdeskkosten… ook 7 klanten die opzeggen”. Tja.

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @MrGeenVerbinding., goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat er een werkende verbinding is? Klopt het dat je echtgenote weer online is? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @MrGeenVerbinding. Welkom dat Is geen fijne ervaring.Terugbellen doet Odido nooit.

Ze kan wel zelf hier inloggen om te lezen wat de moderators adviseren.Het kan zijn dat er een monteur bij moet komen.

Zet vast je klantennummer en geboortedatum in het forum account. (Dat is privé en niet te lezen voor ons klanten

Heeft je vrouw mobiel van Odido of Ben? Ik kan haar dan tot dit is opgelost even uit de brand helpen met een voucher voor 7 dagen unlimited internet op haar telefoon. Daarmee kan je een hotspot maken! Stuur mij een privé bericht als je van ons gratis aanbod gebruik wil maken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MrGeenVerbinding., goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat er een werkende verbinding is? Klopt het dat je echtgenote weer online is? 

Reageer