Beantwoord

Geen licht na installatie Glasvezel

  • 3 February 2022
  • 7 reacties
  • 155 Bekeken

31-01-2022 is een monteur van guidon langskomen glasvezel internet aangesloten maar geen signaal en nu nog steeds niet door flutsbedrijf als t-mobile ik bel te enige wat ze zeggen afwachten ik geef jullie tot zaterdag de tijd anders stuur ik  die XXXX glasvezel pakket gewoon terug ok

Moderator edit: geen scheldwoorden of andere kwetsende uitingen gebruiken, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 February 2022, 10:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@hakim83 persoonlijk denk ik dat je met een beetje vriendelijkheid verder komt. Als het niet werkt bij oplevering dan word KPN NetwerkNL aangestuurd om de infrastructuur te herstellen. Hier kan een aantal dagen overheen gaan en maken voor het bezoek een afspraak. Hiervoor bellen ze anoniem

Sinds maandag wacht ik af niemand heeft gebeld en als ik morgen nog geen signaal heb stuur ik alles terug slechte service 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @hakim83, van harte welkom op de Community!

Ik begrijp je frustratie natuurlijk helemaal, maar laten we het wel netjes houden. Het is niet toegestaan om scheldwoorden of andere kwetsende uitingen te gebruiken: 

Ik zie dat de netbeheerder meermaals geprobeerd heeft contact op te nemen met je (telefonisch) en dat dit niet gelukt is. Zij nemen altijd anoniem contact op, houd daar rekening mee wanneer er gebeld wordt. 

Kan het kloppen dat jij jouw mobiele nummer gewijzigd hebt, toevallig?

 

Er heeft niemand contact opngenomen ok je moet niet zitten liegen ok mij nr is XXXX ok

Moderator edit: geen persoonsgegevens toevoegen aan een openbaar bericht, alsjeblieft.

Er heeft sinds maandag niemand heeft mij gebeld ok doe je werk gewoon 

Reputatie 7
Badge +16

@hakim83 Op deze manier wenst ik denk ik niemand aangesproken te worden, ik verzoek je nogmaals om je te gedragen op de Community anders zijn we genoodzaakt je te bannen. 

Ik wil je dolgraag helpen, maar heb dan ook enige medewerking vanuit jou nodig, ik hoop dat je dat begrijpt. Laten we dit samen oplossen: er stond een ander 06-nummer gekoppeld aan jouw abonnement, daarom was mijn vraag: heb je dit recent gewijzigd of heb je aanvankelijk een ander 06-nummer aangemeld bij T-Mobile voor thuis?

Het correcte 06-nummer is nu toegevoegd, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de netbeheerder jouw case direct doorgespeeld krijgt. 

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een voucher code toe!

Reputatie 7
Badge +14

Wat netjes @Jason Geen betere provider dan #TMobile