Geen netwerkverbinding (626000)


Reputatie 1

Ik wordt gek van de Geen netwerkverbinding (626000)  melding afgewisseld met opnieuw inloggen. TV anywhere. Dit terwijl ik volledig internet heb. De TV gaat wel gewoon door. 

Jason van Odido 1 jaar geleden

Hoi @erickprive, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit klinkt als een lokaal probleem, maar we hebben weleens algemene TV Anywhere problemen gehad met een soortgelijke melding (626000). Kun je de app eens volledig verwijderen en dan opnieuw installeren, alsjeblieft? 

Heb je dit trouwens op meerdere apparaten of alleen op het apparaat waarop je TV Anywhere gebruikt? Gebruik je de app of de browser-variant?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @erickprive, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit klinkt als een lokaal probleem, maar we hebben weleens algemene TV Anywhere problemen gehad met een soortgelijke melding (626000). Kun je de app eens volledig verwijderen en dan opnieuw installeren, alsjeblieft? 

Heb je dit trouwens op meerdere apparaten of alleen op het apparaat waarop je TV Anywhere gebruikt? Gebruik je de app of de browser-variant?

Reputatie 1

Ik gebruik beide. Ik heb ook al de browser gewijzigd. App is al een keer verwijders, cache/cookies leeggemaakt met alle nieuwe inlog ellende erbij maar niets helpt. Directe kabel van modem naar PC, ook geen oplossing. Ik ga het nu proberen op een andere locatie van de week met mijn inlog gegevens. Als het daar ook niet werkt dan geef ik het op en ga naar glas toe.

Reputatie 1

ooh maar wel bedankt voor je reactie overigens :-)

Reputatie 1

Radeloos dus ik ga de mogelijkheden bekijken om iets anders te nemen. Bedankt voor de hulp, al weet ik niet goed welke.

Reputatie 1

Probleem opgelost. Overstap gemaakt naar KPN waar je direct kan beginnen met kijken en geen probleem meer.

Reageer