geen toegang tot pagina

  • 11 October 2023
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Beste odido,
Ik heb vandaag een abonnement afgesloten en een overstap service gebruikt ik moet hiervoor mijn gegevens invullen van de provider etc alleen kom ik niet op de pagina overstappen ik krijg namelijk de melding helaas deze pagina zit op slot kan iemand hier mij mee helpen alvast bedankt :)

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @d045, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Kan je een screenshot sturen van de melding en de pagina link met ons delen? Je kunt ook telefonisch een abonnement afsluiten met overstapservice, hiervoor kun je dit nummer bellen: 0800-0092.  

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @d045, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Kan je een screenshot sturen van de melding en de pagina link met ons delen? Je kunt ook telefonisch een abonnement afsluiten met overstapservice, hiervoor kun je dit nummer bellen: 0800-0092.  

Hey @d045, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Kan je een screenshot sturen van de melding en de pagina link met ons delen? Je kunt ook telefonisch een abonnement afsluiten met overstapservice, hiervoor kun je dit nummer bellen: 0800-0092.  

wij hebben glasvezel  vooruitbesteld en een abonnement afgesloten met een overstapservice als ik naar het tabblad overstappen en dan op de pagina mijn odido klik krijg ik dit te zien dit is de link https://www.odido.nl/geen-toegang wij kunnen dus nogsteeds niet de gegevens invullen voor de overstap service

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @d045, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement omhoog halen. Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

Ik heb deze melding alvast doorgezet naar de juiste afdeling!

Hey @d045, zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je abonnement omhoog halen. Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345.

Ik heb deze melding alvast doorgezet naar de juiste afdeling!

hey tommie ik heb zojuist telefonisch contact met odido gehad en hier is het volgende uitgekomen!
Omdat wij glasvezel hebben vooruitbesteld krijgen wij pas als de datum zeker is de link voor de overstapservice omdat die link maar 100dagen geldig is.  ik zet dit even hier neer voor als er mensen met hetzelfde probleem zijn dat hun ook weten waarom dit is. :)

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @d045, goed dat je dit deelt, dat is altijd fijn! Mooi ook om te horen dat alles volgens plan verloopt. Ik hoop dat de aanleg voorspoedig verloopt en ik wens je nog een mooi weekend toe! 😃

Reageer