Geen TV en internet, LOS rood knipperend en PON uit, wereldbol rood en na reset niets meer.

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Sinds gisteravond spontaan geen TV en internet meer.

Geen TV en internet, LOS rood knipperend en PON uit, wereldbol rood.

Op advies zowel router als glasvezel power reset maar niets.

Toen gebeld met zeer behulpzame Odido helpdesk; hij zeg geen signaal terugkomen, op verzoek de glasvezel stekkers ‘aangedrukt’ en geen resultaat. Nu wachten op een mail voor afspraak met een monteur. Ook twee onbeperkt internet voor de mobiel gekregen; super! 

Maar: nu wil het geval dat ik de glasvezel en router even weer aan heb gedaan; de Hue werkt namelijk ook niet meer… en ik zie nu niets meer branden bij het glasvezel kastje; geen enkele LED doet het. Heb ik nu iets gesloopt? 

Ik hoop dat ‘mijn’ Odido medewerker dit leest of dat het even doorgegeven kan; beetje jammer als er een monteur komt zonder nieuwe glasvezel kast.

 

Tommie van Odido 9 dagen geleden

Hey @rogermuskee, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat er al een monteur voor je is ingeschakeld! Het lijkt erop alsof het ONT (glasvezelkastje) geen stroom krijgt als er geen lampjes branden. Kan je de bekabeling eens nalopen? Wellicht een foto maken van het ONT en de bekabeling? Dan kan ik met je meekijken. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rogermuskee, welkom op onze Community.

Fijn om te horen dat er al een monteur voor je is ingeschakeld! Het lijkt erop alsof het ONT (glasvezelkastje) geen stroom krijgt als er geen lampjes branden. Kan je de bekabeling eens nalopen? Wellicht een foto maken van het ONT en de bekabeling? Dan kan ik met je meekijken. 

Reageer